Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte heller sett någon av dem. Den har aldrig liksom talat till mig.Vi har kollat på Sound of music Dottern hade sett musikalen men inte filmen. 28-åringen hade inte sett något av alternativen
Nåja, nu har dottern lagt sig och 28-åringen kört hem till sig.
Påminner om hästranchen i USA (Sombreo kanske det heter, finns säkert flera) som flyttar hästar genom en liten stad en elelr två gånger om året från beten en bit bort, upp emot 500-600 hästar av vad jag förstått. Tillhör olika gårdar i området tydligen. Häftigt att se så många på en och samma gång.Några av hästarna som travade förbi ikväll!
Det är läckert! Här har det att göra med någon (säkert militär) historik jag inte är helt bekant med, men det är så roligt att se alla fina kusar! Särskilt på senare år har de slagit ned hårt på fylleridning och allt är mycket bättre. Tyvärr var det inte så stor uppslutning i år, vanligtvis är det tvåhundra hästar eller mer, men jag tror många som skott sig på att hyra ut hästar för just de här ritterna gick under de senaste två åren, och många privata kusar är helt enkelt inte i form så de avstod. Det är LÅNGA ritter som kräver riktig kondition av hästarna.Påminner om hästranchen i USA (Sombreo kanske det heter, finns säkert flera) som flyttar hästar genom en liten stad en elelr två gånger om året från beten en bit bort, upp emot 500-600 hästar av vad jag förstått. Tillhör olika gårdar i området tydligen. Häftigt att se så många på en och samma gång.
Hoppas att det kommer igen och fortsätter på ett bra sätt utan fylla osv, tycker sådant är kul att bevara. Men ljudet är ju härligt!!! Hovar mot asfalt, finns det något härligare att höra?!Det är läckert! Här har det att göra med någon (säkert militär) historik jag inte är helt bekant med, men det är så roligt att se alla fina kusar! Särskilt på senare år har de slagit ned hårt på fylleridning och allt är mycket bättre. Tyvärr var det inte så stor uppslutning i år, vanligtvis är det tvåhundra hästar eller mer, men jag tror många som skott sig på att hyra ut hästar för just de här ritterna gick under de senaste två åren, och många privata kusar är helt enkelt inte i form så de avstod. Det är LÅNGA ritter som kräver riktig kondition av hästarna.