Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och kollar på Air Fryer, har länge tänkt på att köpa en. Utbudet är betydligt större än jag föreställt mig. Jag vill ha en som inte är så stor.

Vill gärna ha tips från er som har Air Fryer. Hur mycket använder ni den, mest till vad och vilket märke har ni? PFT!

Sa tankte jag ocksa och kopte en liten airfryer som jag aldrig anvande. Sedan pratade flera har sa mycket om hur bra det var med airfryers sa jag gav bort min och kopte en Ninja, som en pytteliten ugn som man kan vika upp mot vaggen. SUPER FANTASTISK ... den anvander jag flera ganger i veckan ... den ar till och med i husbussen nu, trots att jag redan har en fantastisk convection ugn har.

Go' Tur! Vart är ni på väg? 💙

Idag har jag återanvänt en väska somjag köpte på Michael Kors på Klackamas Shopping Mall under mitt första besök i Portland. Goda minnen dök upp.

Vi kor husbussen till Florida for nagra veckor. Vi ar pa vag till aldsta sonen med familj, samt vanner och bekanta da vi bodde dar for manga ar sedan och akte fram och tillbaka anda till for 6 ar sedan nar vi tog oss till andra sidan kontinenten.
Den har gangen kor vi Norra vagen, over Washington state, (vi maste aka antingen norrut eller soderut for att ta oss over Cascades bergskedja) Idaho, Montana, South Dakota innan vi vander nerat och siktar pa Florida genom en hel massa fler stater.
 
En ljuvlig period börjar nu. Pionernas tid.
1655907315294.webp

Just den här doftar inte men många av de andra dussinet jag har doftar ljuvligt.
 
Sa tankte jag ocksa och kopte en liten airfryer som jag aldrig anvande. Sedan pratade flera har sa mycket om hur bra det var med airfryers sa jag gav bort min och kopte en Ninja, som en pytteliten ugn som man kan vika upp mot vaggen. SUPER FANTASTISK ... den anvander jag flera ganger i veckan ... den ar till och med i husbussen nu, trots att jag redan har en fantastisk convection ugn har.

Den skall jag titta på om den finns här i Norge. Tack för tipset!

Vi kor husbussen till Florida for nagra veckor. Vi ar pa vag till aldsta sonen med familj, samt vanner och bekanta da vi bodde dar for manga ar sedan och akte fram och tillbaka anda till for 6 ar sedan nar vi tog oss till andra sidan kontinenten.
Den har gangen kor vi Norra vagen, over Washington state, (vi maste aka antingen norrut eller soderut for att ta oss over Cascades bergskedja) Idaho, Montana, South Dakota innan vi vander nerat och siktar pa Florida genom en hel massa fler stater.

Det låter härligt. Vi hade ett hus i Bonita Springs som jag sålde närmin man gick bort. Jag trivs jättebra i Florida, särskilt på västsidan. Vi pratade ibland om att köra tvärsöver USA men det blev inte av. Men vi körde gånger från NYC till Bonita och det var en fin tur.

Ha det så fint och kör försiktigt.

D
 
Glömde ta smärtstillande när jag kom hem.
Tog inga i morse för att läkaren skulle se hur det påverkar.
Jag skulle ha ut Brufen men det fanns inte att få eller att beställa hem till mitt lokala apotek.
Så beställde via nätet, tar 4 dagar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 213
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 058
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 794
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 251
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp