Jag sitter och kollar på Air Fryer, har länge tänkt på att köpa en. Utbudet är betydligt större än jag föreställt mig. Jag vill ha en som inte är så stor.
Vill gärna ha tips från er som har Air Fryer. Hur mycket använder ni den, mest till vad och vilket märke har ni? PFT!
Sa tankte jag ocksa och kopte en liten airfryer som jag aldrig anvande. Sedan pratade flera har sa mycket om hur bra det var med airfryers sa jag gav bort min och kopte en Ninja, som en pytteliten ugn som man kan vika upp mot vaggen. SUPER FANTASTISK ... den anvander jag flera ganger i veckan ... den ar till och med i husbussen nu, trots att jag redan har en fantastisk convection ugn har.
Go' Tur! Vart är ni på väg?
Idag har jag återanvänt en väska somjag köpte på Michael Kors på Klackamas Shopping Mall under mitt första besök i Portland. Goda minnen dök upp.
Vi kor husbussen till Florida for nagra veckor. Vi ar pa vag till aldsta sonen med familj, samt vanner och bekanta da vi bodde dar for manga ar sedan och akte fram och tillbaka anda till for 6 ar sedan nar vi tog oss till andra sidan kontinenten.
Den har gangen kor vi Norra vagen, over Washington state, (vi maste aka antingen norrut eller soderut for att ta oss over Cascades bergskedja) Idaho, Montana, South Dakota innan vi vander nerat och siktar pa Florida genom en hel massa fler stater.