Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp bubblisar. Finns snygga tajts.Oj det minns jag inte. Tror det var klass 2. Det hjälper, lite grann. Men å andra sidan svullnar knäna upp istället så jag vet inte om jag tycker det är så bra alla gånger
Menar du att du slänger böcker?Pust, monstergallring klar, blev typ tjugo vändor till containern men nu är allt gammalt mög borta. Verkar som tidigare bibliotekarien led av gallringsskräck Jag har inte den diagnosen hehe.
Menar du att du slänger böcker?
När biblo där jag kommer ifrån gallrade så sålde de allt som gick att sälja.
Har kollat på dem. Funkar vintertid, tror det blir för varmt på sommarenKöp bubblisar. Finns snygga tajts.
Vi gjorde en sån gallring i höstas, lite jobbigt var det men nödvändigt. I höst får jag vara med och bygga upp ett helt nytt skolbibliotek på det nya jobbet. Det känns otroligt roligt!Pust, monstergallring klar, blev typ tjugo vändor till containern men nu är allt gammalt mög borta. Verkar som tidigare bibliotekarien led av gallringsskräck Jag har inte den diagnosen hehe.
Aha!Yes jag slänger och jag slänger med glädje haha, jag jobbar på ett skolbibliotek och det finns inga här som skulle köpa mystiska faktaböcker från 1972. När jag jobbade på folkbibliotek sålde vi kanske 10% av det vi gallrade, resten slängs. Gallring är en superviktig del av att hålla ett biblioteksbestånd fräscht och hanterbart.
Go' Tur! Vart är ni på väg?Jag sitter nu i Washington state, i husbussen, bakom en bensinmack (yes, vi behover fylla pa halv tank igen, men det blir i mogon bitti) ett par timmar fran gransen till Idaho. Det har stallet ar mitt i "farm country" och det finns ingenting annat an macken och en (mycket lost beskrivet) restaurant med en mycket liten "shop".
Det lustiga ar att trotts att jag redan upptackt att vi glomt en hel del grejor som far kopas pa vagen, sa ar det sa HIMLA harligt att sitta har (fortfarande med AC, det ar 30+ grader varmt) ... Vi ar pa vag!
Inte alls, den står i förrådet.Jag sitter och kollar på Air Fryer, har länge tänkt på att köpa en. Utbudet är betydligt större än jag föreställt mig. Jag vill ha en som inte är så stor.
Vill gärna ha tips från er som har Air Fryer. Hur mycket använder ni den, mest till vad och vilket märke har ni? PFT!
Ägt min sen mars 2021,står i skånehuset aldrig användInte alls, den står i förrådet.