Jag sitter och morrar lite över att jag inte har fått någon ved denna vecka heller... Och ingen kommunikation heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vana? Nya i stan? lata? Eller gör som jag o bara släpper bilen där det passar mig bästEn sak jag inte förstår mig på. Där jag bor finns det en parkering med ett 20-tal platser. Bredvid den parkeringen finns det en yta som tidigare var en parkering, men som numer har förbjuden parkering (pga att ytan använts som tillfällig matsal).
Så. Idag när jag parkerade fanns det tre lediga platser på parkeringen där man FÅR parkera. Medan jag höll på att parkera kom det två andra bilar och båda svängde vänster och valde alltså att ställa sig på "parkeringen" med parkering förbjuden. De tre lediga platserna var väl synliga från vägen.
Varför? Varför parkerar folk där man inte får parkera när det finns plats där man får parkera? Jag ska väl inte klaga eftersom det innebär större chans för mig/oss att få plats där man får stå, men ändå…
Nu är väl risken att få böter just där typ obefintlig, speciellt på en söndag. Men det är likadant på vardagar, det kan finnas plats där man får parkera men ändå parkerar folk där det är förbjudet.
Min lördagsfundering
Tog upp min fundering med pappa och vi kom fram till några alternativ.Vana? Nya i stan? lata? Eller gör som jag o bara släpper bilen där det passar mig bäst
Det sa mamma också, slösa på så fin dricka!Stora tävlingar och detta SLÖSERI med bubbel.... Det ska skakas och sprutas på korsen och tvären! Hade det varit jag så hade jag smitit iväg med min flaska under armen...
Det tycker jag också... Jag kan ta lite...Det sa mamma också, slösa på så fin dricka!
Skönt att läsa att du är medveten. Just med covid och risken för långcovid så verkar det extra klokt att inte pusha.Du har så rätt, jag kan behöva påminnas om detta
Jag har så svårt för att sitta still, så när jag inte är så dålig att jag är sängliggandes och "halvdöd" så blir jag bara frustrerad, det är något som jag jobbar med mig själv med - men det är svårt!
Jag hade en vild idé om att jobba på måndag, men jag gick ut och tittade till trädgården i någon halvtimme och blev helt slut av det, så jag får nog vackert hålla mig hemma lite till. Jag försöker intala mig själv att när jag orkar gå en hundpromenad igen så kan jag jobba
Åh tack för att du varnade! Måste ha koll nu.De hade planer på att ÄTA dig !!