Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med risk att låta som en repig skiva så: ta det lugnt och lyssna på kroppen! De allra flesta som fått långa besvär delar upplevelsen att det inte går att pusha igenom eller dra igång för att skaka av sig sjukdomen, det är inte ovanligt att bli sämre då istället.Sitter och dricker te (som faktiskt har börjat smaka te igen - hallelulja!) och tycker att mitt skröppel till kropp får skärpa till sig nu och bli frisk från covid
Det är otroligt frustrerande när febern börjat ge sig så man tror man är pigg, tills man reser sig ur soffan - då slår den till igen obevekligt
Jag känner mig gnällig och grumpy, och tycker ganska synd om mig själv = inte drömpartnern alltså
Vilken finBokhylla på plats och jag är MYCKET nöjd.... Otroligt vad man kan få för 300 kr....
Visa bifogad fil 93282
Tack ! Ja, jag blev jättenöjd med den....Vilken fin
Hittade denJag håller på att leta mig tokig efter en sladd att ladda hörlurarna med.
Men alla såna sladdar är puts väck såklart
Du har så rätt, jag kan behöva påminnas om dettaMed risk att låta som en repig skiva så: ta det lugnt och lyssna på kroppen! De allra flesta som fått långa besvär delar upplevelsen att det inte går att pusha igenom eller dra igång för att skaka av sig sjukdomen, det är inte ovanligt att bli sämre då istället.