Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åååååh second hand i grannorten har fått in jätte jättefina tallrikar med hästar på! Mitt "vill ha" är starkt! Men jag kan inte motivera att åka fem mil enkel väg för att köpa lite tallrikar (tror dessutom det är såna som ska hänga på väggen, så ganska små att ha som mattallrikar)
 
Åååååh second hand i grannorten har fått in jätte jättefina tallrikar med hästar på! Mitt "vill ha" är starkt! Men jag kan inte motivera att åka fem mil enkel väg för att köpa lite tallrikar (tror dessutom det är såna som ska hänga på väggen, så ganska små att ha som mattallrikar)
Motivera? Åk! Det är bara 5 mil. Dessutom finns där säkert mer roligt…
 
Här har det regnat hela natten, ena a
Kattkrället väckte mig vid halv sex och skulle ut i regnet. Varsegod sa jag och somnade om sen 😂 Han fick vänta på husse som kom hem vid åtta. Han väcker oss numera mellan 02-04 ungefär för då tycker han att vi ska gå upp och släppa ut honom .. samma visa varje år vid den här tiden .
 
Jag brukar tycka det funkar bäst med shorts och linne i de lägena, tycker att blöta kläder bara kyler och tynger. Lycka till!
Ja hade det varit asfaltslopp hade jag nog kanske bara bytt linne mot t-shirt för jag avskyr att frysa om axlarna.
Nu är det ett traillopp. Så jag lär bli dyngsur om fötterna och därmed kall. Å andra sidan kommer jag springa emot en massa blöta växtligheter - och då blir ju långa tights blöta... och kalla...
Det är svårt med lopp i bland :D Tack!
 
Ja hade det varit asfaltslopp hade jag nog kanske bara bytt linne mot t-shirt för jag avskyr att frysa om axlarna.
Nu är det ett traillopp. Så jag lär bli dyngsur om fötterna och därmed kall. Å andra sidan kommer jag springa emot en massa blöta växtligheter - och då blir ju långa tights blöta... och kalla...
Det är svårt med lopp i bland :D Tack!
Usch, jag är verkligen glad att jag slipper vara med.... :nailbiting::wtf: Låter inte alls som min grej.... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 127
Senast: Lilla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 802
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp