De hade planer på att ÄTA dig !!Igår natt vaknade jag mitt i natten att en katt stod och luktade och slickade på min näsa och den andra låg uppepå min rygg. Instängd av katter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De hade planer på att ÄTA dig !!Igår natt vaknade jag mitt i natten att en katt stod och luktade och slickade på min näsa och den andra låg uppepå min rygg. Instängd av katter
Det är ungefär lika illa som när jag blåser på glass innan jag äter den...Det är kul när en kör på autopilot
Man kan ju använda de som assietter, till t.ex. en smörgås?Åååååh second hand i grannorten har fått in jätte jättefina tallrikar med hästar på! Mitt "vill ha" är starkt! Men jag kan inte motivera att åka fem mil enkel väg för att köpa lite tallrikar (tror dessutom det är såna som ska hänga på väggen, så ganska små att ha som mattallrikar)
Du skall inte komma med bra idéer nu, du ska säga att det är en jättedålig idéMan kan ju använda de som assietter, till t.ex. en smörgås?
Motivera? Åk! Det är bara 5 mil. Dessutom finns där säkert mer roligt…Åååååh second hand i grannorten har fått in jätte jättefina tallrikar med hästar på! Mitt "vill ha" är starkt! Men jag kan inte motivera att åka fem mil enkel väg för att köpa lite tallrikar (tror dessutom det är såna som ska hänga på väggen, så ganska små att ha som mattallrikar)
Ja det måste va den jag är tänker på!Hmm, nu känner jag att jag har missat något
Eller kan du mena längre tillbaka i tiden? Jag var på en intervju i mitten av mars. Kan det vara den?
Äsch tyst med dej vaMotivera? Åk! Det är bara 5 mil. Dessutom finns där säkert mer roligt…
Ska springa lopp i dag. Hade tagit fram shorts och linne.
Det ösregnar och är 15 grader. Avvaktar ett litet tag med att revidera utstyrsel...
Ja hade det varit asfaltslopp hade jag nog kanske bara bytt linne mot t-shirt för jag avskyr att frysa om axlarna.Jag brukar tycka det funkar bäst med shorts och linne i de lägena, tycker att blöta kläder bara kyler och tynger. Lycka till!
Usch, jag är verkligen glad att jag slipper vara med.... Låter inte alls som min grej....Ja hade det varit asfaltslopp hade jag nog kanske bara bytt linne mot t-shirt för jag avskyr att frysa om axlarna.
Nu är det ett traillopp. Så jag lär bli dyngsur om fötterna och därmed kall. Å andra sidan kommer jag springa emot en massa blöta växtligheter - och då blir ju långa tights blöta... och kalla...
Det är svårt med lopp i bland Tack!
Ska springa lopp i dag. Hade tagit fram shorts och linne.
Det ösregnar och är 15 grader. Avvaktar ett litet tag med att revidera utstyrsel...