Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
SÅ nyfiken på min bokhylla som jag ska åka och hämta imorgon..... Känner mig som ett barn kvällen innan julafton.... :D Från första hälften av 1900-talet (ska försöka reda ut mer exakt hur gammal den kan vara) och av betsad björk. Med hyllor och ett litet infällt skåp mitt i. Hoppas att hyllan är lika söt i verkligheten som på bild :) ! Men det tror jag.... :)
 
Blev akut jätteledsen över min förra katt, så nu har jag gråtit av mig lite och tittat på massor med bilder och videos tills allt kändes bra. Tände ett litet ljus vid hans urna. Saknar ihjäl mig. :heart
4 år senare liksom, att han fortfarande invaderar mina tankar nästan varje dag och kryper sig intill hjärtat. Finaste lilla katt :love:
Vet känslan. Drygt två år och jag gråter flera ggr i veckan. Kram
 
Suckar åt att det ska regna snart och jag måste cykla till affären, annars har jag ingen vettig frukost imorgon... Att cykla imorgon är inget alternativ eftersom jag ska jobba och måste iväg svintidigt. 15 min cykeltur enkel väg. Bläh!
 
Var på Parksnäckan ikväll.
Ana Diaz
Tog faktiskt en alkoholfri cider med päron. Den var faktiskt god! Glömde bort att kolla märket.
Jag brukar aldrig gilla cider, inte ens de alkoholfria men tänkte fira att nya karet är på plats och igång. Förhoppningsvis så inge mer strul...
 

Bifogade filer

  • 20220617_192826.webp
    20220617_192826.webp
    108 KB · Visningar: 8
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 138
Senast: Scandi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 802
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp