Övervägde det men det blev bubblat vanligt kranvatten med lime i och körsbär istället.Isbit..... ?? (Jag skulle absolut kunna tänka mig att fuska med en isbit i ett glas bubbel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Övervägde det men det blev bubblat vanligt kranvatten med lime i och körsbär istället.Isbit..... ?? (Jag skulle absolut kunna tänka mig att fuska med en isbit i ett glas bubbel...
Haha eller hur du visste de var där hela tiden säkertLagar mat. och upptäckte att jag har 2 falaskor bubbel i kylen!
nä, för jag köpte en till! för jag tänkte att det skulle bli gott med lite bubbel! Men har tyckt det andra helger med tydligen!Haha eller hur du visste de var där hela tiden säkert
Vet känslan. Drygt två år och jag gråter flera ggr i veckan. KramBlev akut jätteledsen över min förra katt, så nu har jag gråtit av mig lite och tittat på massor med bilder och videos tills allt kändes bra. Tände ett litet ljus vid hans urna. Saknar ihjäl mig.
4 år senare liksom, att han fortfarande invaderar mina tankar nästan varje dag och kryper sig intill hjärtat. Finaste lilla katt
En läkare hade tydligen rekommenderat mamma att ta ett glas rött vin på kvällen istället för hostmedicin.Dags att ta en dusch och försöka smöra lite för kroppen så jag förhoppningsvis kan sova lite inatt ytan att hosta ihjäl mig
Sambon har jobb helg så nu ska det sovas, tyst och lugnt hemma.
MYCKET roligare....En läkare hade tydligen rekommenderat mamma att ta ett glas rött vin på kvällen istället för hostmedicin.
Värsta jag vet är vin men annars är det nog bra Själv får jag hålla mig till mediciner och dubbla kuddar i sängen.En läkare hade tydligen rekommenderat mamma att ta ett glas rött vin på kvällen istället för hostmedicin.