Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just pillat i mig lite lunch. Har ätit otroligt dåligt de senaste dagarna av förklarliga skäl men idag blev det en rejäl leverpastejsmörgås och nu till lunch en lättare räksallad från Lidl. Hade väldigt låga förväntningar men den vart helt ok. Passade på att köpa svenska jordgubbar och ett kilo körsbär stora svarta som jag småätit.

Sambon förbereder grillat idag och även om det är en massa jippon överallt så vill jag bara vara hemma.

Inte många timmar kvar att jobba nu vilket är skönt.
 
Skrivuppgiften uppladdad till lärplattformen :up: !

Sedan fick jag ett ryck och "städade" vilda grenar vid brevlådan. Vill inte få klagomål från brevbäraren igen... :o Men nu klippte jag tillbaka det REJÄLT (inte så mesigt som maken brukar göra) så nu borde det hålla ett tag :) ! Just ja, dammsugit har jag också gjort. Det fixade jag under tiden som jag fortfarande funderade på om skrivuppgiften verkligen var klar eller inte.... Alltså typiskt pluggstädande.... :D
 
Pjuh. Ringt sex eller sju samtal, fått några inkommande och löst några problem. Två frågor kvarstår, ska ta upp den med kollegan när hon kommer tillbaka från möte. Ska åka in till jobbet också förstås och lämna datorn och telefonen. De tänker jag inte ha hemma när jag har semester.
 
Semester!!! I 7 veckor gör jag vad jag vill!
8D816808-50DE-4D2A-88E7-074F0DE72725.webp
 
Nä pappa fastigheten
Visst ja den har jag förträngt ;)
Jag skickade in mitt yttrande att jag motsäger att den säljs
Allt för att gå emot faderskapet
Det skedde i april sen skulle kammarkollegiet fatta ett beslut men jag har inte hört ett ord :crazy:
De har väl också personalbrist eller nåt
Så där är jag jag har liksom stoppat undan den i arkivet för eventuella framtida bekymmer :D
 
Har suttit i en park i 3h och väntat på två kompisar. Det är fint väder så det var ganska mysigt faktiskt :)

Nu ska jag gå och möta dem vid bussen. Tänkte att jag hittar nog, är ju inte så långt ifrån och min skola är ju i området! Så jag började gå men kände att jag inte hade en susning om ifall jag ens gick åt rätt håll. Så jag tog upp kartor i mobilen och det första den gör är att be mig att gå rakt igenom ett hus. Maps i mobilen verkar vara lika lost som jag är :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 151
Senast: Scandi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 805
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp