Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, så är det! Blev bara lite jobbigt… och vi har varit förskonade hittills. Ja och kanske nu med, jag är rätt bra på att ta ut saker i förvägOngar får väl mask då och då ungefär som de får hårlöss? Det går säker bra.
Om en gök bara gal och gal. Betyder det att hen inte hittat nån partner? Blir lite sorgsen när jag hör galandet. Är jag sorgsen i onödan?
Cuckoo är det väl? Jag tror de finns.Vad heter gok pa Engelska? Finns det gok i NordAmerica?
Min bästa vän tjatar om att jag måste boka en resa i sommar. Inte för att han vill åka någonstans med mig utan för att han vill att jag reser bort så att han kan bo i min lägenhet under tiden
Han är tack och lov en av dem som blivit godkänd av katten! Än så länge har han fått sova ifred på nätterna, sluppit rena överfall och dessutom fått äran att klappa den pälsiga alligatornInser han att lägenheten kommer med en rätt speciell katt?
Okej, jag tror att jag är lite kär i den här tröjan från Dedicated. Måste nog köpa!
Visa bifogad fil 93195
Om jag doppar den i citronsaft kanske jag får vara ifred I så fall kanske jag dessutom kan få sova en hel natt utan att bli väckt.Bara inte katten attackerar den!
Borde vara hemma men åkte till jobbet för att få annat att tänka på.
Igår tog jag bort Torsten idag sitter jag med ett falsk leende på läpparna och låtsas att allt ät bra men det enda jag vill göra är att krypa ihop och gråta