Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax dags att trampa till jobbet. Fick punka på elcykeln igår så det får bli extra benkraft idag. Tur att vi har bästa cykelgubben här så jag hämtar en lagad elcykel redan i em. Känner jag gubben rätt så spänner han ekrar och kedja och så när cykeln ändå är hos honom :up:
 
Ongar får väl mask då och då ungefär som de får hårlöss? Det går säker bra. :heart
Ja, så är det! Blev bara lite jobbigt… och vi har varit förskonade hittills. Ja och kanske nu med, jag är rätt bra på att ta ut saker i förväg :angel:

Tycker dock det var lite märkligt att den medicin som var godkänd för små barn hade sån läskig biverkning. Dock står det som ”rapporterat” så det är väl ytterst ovanligt. Men ja, där fastnade min hjärna :grin:
 
Okej, jag tror att jag är lite kär i den här tröjan från Dedicated. Måste nog köpa!

Dedicated.webp
 
Jag motionerar så mycket jag kan, vilket i dagsläget mest innebär små korta promenader på kanske 30 min. Upplever att jag blir mer och mer flåsig ju mer jag gör. Är det helt galet att tro att det beror på att jag hade covid förra året? Min man var sjuk samtidigt och upplever samma sak. Sista halvåret har flåset blivit dödåligt..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 164
Senast: Scandi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 805
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp