Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt!Precis vaknat på veckans enda lediga dag. Idag ska jag bara göra goa grejer. Träning på förmiddagen, sen lunch och kanske ett glas vin med en vän i det superfina vädret.
Igenkänningsfaktorn!Åh gud. Det där med att be om köpråd på internet
Jag håller på och undersöker vilken kamera jag ska köpa när jag väl har lite pengar igen. Därför valde jag att be om tips på en sida speciellt för folk som har seriöst fotointresse. Jag skrev noga vad jag har för utrustning i dagsläget, vad jag gillar med den, vad jag inte är nöjd med och vilka nya alternativ jag funderat på.
Några personer svarade ordentligt, men sedan spårade det ur. Någon dök upp och tipsade om något som klart inte är i närheten av att leva upp till de krav jag har. Några andra ställde samma frågor som redan besvarats precis innan de skrev sina inlägg. Några skrev lite som lät lite knepigt och när jag sedan kollar närmare på allt så visar det sig att de mest inte har kunskap nog att förstå vad jag pratar om (däremot tillräckligt med pengar att köpa dyra kameraprylar och sedan skriva mycket om dem).
Sådär jättemycket hjälp fick jag iaf inte
oh tvi ännu värre än vanligt!Strax dags att trampa till jobbet. Fick punka på elcykeln igår så det får bli extra benkraft idag. Tur att vi har bästa cykelgubben här så jag hämtar en lagad elcykel redan i em. Känner jag gubben rätt så spänner han ekrar och kedja och så när cykeln ändå är hos honom