Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Välbehövlig matpaus. Varmt på bygget så de två extra timmarna jag sa ja till utöver de 5 bokade räcker . De hade behövt mig från 09,15- 20,15. Nej, 11 timmar på jobbet är too much. Inte minst I värmen! Hade typ smått panik innan att det skulle vara ännu värre och oro gör ju inte saken bättre :cautious:.

Före jobbet red jag ut en härlig timme I alla gångarter på bästa hästen och så fick hon premiärplaska i sjön; då är det sommar :love:.
 
Cuckoo är det väl? Jag tror de finns. :)

TACK! Jag googlade sa klart, och de som finns i "Americas" later som jag minns i Sverige :p MEN jag larde mig ocksa att road runners, som i Looney Tunes Wile E. Coyote, ar en art av cuckoo. Jag visste egentligen att de inte sager "meep, meep" som i Looney Tunes, men har over huvudtaget inte tankt pa hur de later.
Sedan kan jag ocksa tala om att jag var mycket besviken forsta gangen jag sag en riktig road runner. De at inte alls lika stora och statliga som den i Wile E. Coyote, utan ganska sma ... men springer fort som bara den. :D
 
Blev akut jätteledsen över min förra katt, så nu har jag gråtit av mig lite och tittat på massor med bilder och videos tills allt kändes bra. Tände ett litet ljus vid hans urna. Saknar ihjäl mig. :heart
4 år senare liksom, att han fortfarande invaderar mina tankar nästan varje dag och kryper sig intill hjärtat. Finaste lilla katt :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 138
Senast: Scandi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 802
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp