Jag tog fram vintertäcket i förra veckanMen alltså - ska jag bli tvungen att elda i pannan för att stå ut med att duscha? Huset var svinkallt i morse. Badrummet också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog fram vintertäcket i förra veckanMen alltså - ska jag bli tvungen att elda i pannan för att stå ut med att duscha? Huset var svinkallt i morse. Badrummet också.
Jag har torkskåp kör det i 5 minuter med öppen dörr på 70C det blir varmt o skönt.Mitt badrum är kallt med. Men jag tänkte köpa en sådan där elektrisk braskamin och sätta på en kvart innan jag ska duscha. Dom värmer riktigt bra.
Det är fullt mänskligt att inte reagera så som man borde och inte tro det värsta direkt. Klandra inte dig själv för att du trodde något annat.Känner mig rätt hemsk.
Är i min lägenhet och hörde förut en massa skrik av någon. Trodde att det var någon granne som spelade tv-spel eller något. Efter ett tag hör jag sirener och inser att det är precis utanför mig. Så tittar ut genom fönstret och ser en rejält blodig person liggandes på marken som ambulansen och polisen tar hand om.
Varför reagerade jag inte direkt på de panikartat skriken?
Jag kunde ju bara kollat ut genom fönstret och sett det och ringt 112 på en gång. Men ja, som tur är fick hen hjälp till sist, så någon annan måste ha ringt.
Men jag borde ha reagerat på skriken..
Alltså bra svar av dig tycker jag. När ångestskiten har varit som värst har jag varit på helspänn och beredd på det värsta vid minsta ljud typ all the time. Men onormalt än din reaktion kan jag tycka @parellikusken, klandra inte dig själv nu. Det är det sista du behöver .Det är fullt mänskligt att inte reagera så som man borde och inte tro det värsta direkt. Klandra inte dig själv för att du trodde något annat.
Känner mig rätt hemsk.
Är i min lägenhet och hörde förut en massa skrik av någon. Trodde att det var någon granne som spelade tv-spel eller något. Efter ett tag hör jag sirener och inser att det är precis utanför mig. Så tittar ut genom fönstret och ser en rejält blodig person liggandes på marken som ambulansen och polisen tar hand om.
Varför reagerade jag inte direkt på de panikartat skriken?
Jag kunde ju bara kollat ut genom fönstret och sett det och ringt 112 på en gång. Men ja, som tur är fick hen hjälp till sist, så någon annan måste ha ringt.
Men jag borde ha reagerat på skriken..