Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart väckt av hostan, klart irriterande. Gick upp tog lite medicin och somnade om en stund, regnat/regnar iaf så behöver inte ha så bråttom idag känner jag.
 
Eftersom det är skolavslutning idag börjar unga fröken först klockan 9. Skönt att sova lite längre :)
Jag har ätit frukost och ska ta en powernap. När dottern kommer hem, om ca två timmar, ska vi till stallet och därefter uträtta några ärenden.

20220616_085034.webp
 
😊😊💕 Tack och grattis igen! 🎂
Ja, det har gått fort ... har inte köpt bil än, men än så länge klarar jag mig utan. Behöver ju inte bil till vardags. Men har kört många mil med mammas sambo, bl a motorväg o städer och lite själv också.
Mängdträning kan en inte så för mycket av så det är ju jättebra att du redan kört mycket :up:

Min körskolelärare sa att om en kör mycket det första året och sedan tar en längre paus från körandet så är ens "lägsta nivå" högre jämfört med om en hade tagit körkortet och sen direkt tagit en längre paus. Det tycker jag låter rimligt :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 187
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 809
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 256
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp