Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev bränd av en lysmanet idag! Satan vad det gjorde ont de första två timmarna :crazy: nu så här 12+ timmar senare känns det bara lite tack och lov.

Skulle ta ett morgondopp i medelhavet men missade att det hade kommit in maneter till stranden under natten…
Nu har jag tre långa brännmärken, ser ut som att ett djur med rejält stora klor rivit mig på skinkan, av alla ställen.
Har ni gift er nu? 😍
Tänkte att det var en bröllopsresa ni är på.
 
Fick bli Max- mat till middag ikväll vilket var lääänge sen. Ännu mer länge sen jag var sugen på jordgubbsmilkshake till maten men idag var jag sugen 😋. Tydligen så längesen att jag inte har uppmärksammat att de bytt ut den vanliga milkshaken till växtbaserad....Smakade inte riktigt som jag mindes den 🙃.
 
Fick bli Max- mat till middag ikväll vilket var lääänge sen. Ännu mer länge sen jag var sugen på jordgubbsmilkshake till maten men idag var jag sugen 😋. Tydligen så längesen att jag inte har uppmärksammat att de bytt ut den vanliga milkshaken till växtbaserad....Smakade inte riktigt som jag mindes den 🙃.
Sist (några månader sedan) hade de inte ”bytt” ut den men tillfört alternativ. Jag lyckades beställa fel och ingen tyckte den var god. Men det var mitt misstag, de vanliga mjölkbaserade fanns kvar då i alla fall.
 
Har varit på trav på en av landets mysigaste banor. Lucifer Lane vann och även en häst vara ägare vi känner.
F38D473B-7601-4DCA-933B-95B3A7E2C1E4.webp
Lucifer Lane
 
Har äntligen fått svar av tatueraren! Hon bad så hemskt mycket om ursäkt, hon hade lyckats skicka svaret från sin egen mail till sin andra egna mail för typ en vecka sedan. 😅 Hon gör hemskt gärna Kailzies porträtt i alla fall, nu ska jag bara skicka över lite ideér och referenser och kanske boka in en tid i slutet av sommaren. :heart Jag har redan skissat och gråtit en skvätt.
 
Gjorde sällskap ut på en mysig skrittrunda och avslutade med en stunds mer aktiv ridning på ridbanan I trav och bara lite granna galopp på volt då paddocken fortfarande var regntung efter gårdagen och framförallt länge sen vi galopperade just på volt 😄. Ordentligt svettigt hur som haver för både mig och hästen i sommarvärmen 😄.
 
Sista dagen innan sommarledighet :banana:!! Det finns också en chans att den kan bli väldigt kort. Jag minns att det var sagt att vi skulle få kompensation för en kurs vi gick genom att gå hem 6 timmar tidigare "sista dagen". Jag är dock osäker på om det är idag de menar... Har slängt iväg ett meddelande till chefen så får vi se :D !

Det jag helt säkert ska göra är att åka hem efter jobbet och skriva. Skrivuppgift 2 ska lämnas in imorgon. Idag borde jag dessutom få mina böcker från adlibris. De behöver jag för att färdigställa uppgiften. Snacka om att man känner sig som att man har halkat in på ett bananskal när man blir antagen som reserv när kursen redan har pågått en vecka.... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 186
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 809
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 256
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp