Jag har hängt upp tvätten. Insett att jag nu haft nackspärr i tre veckor. Klart irriterande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni gift er nu?Blev bränd av en lysmanet idag! Satan vad det gjorde ont de första två timmarna nu så här 12+ timmar senare känns det bara lite tack och lov.
Skulle ta ett morgondopp i medelhavet men missade att det hade kommit in maneter till stranden under natten…
Nu har jag tre långa brännmärken, ser ut som att ett djur med rejält stora klor rivit mig på skinkan, av alla ställen.
Sist (några månader sedan) hade de inte ”bytt” ut den men tillfört alternativ. Jag lyckades beställa fel och ingen tyckte den var god. Men det var mitt misstag, de vanliga mjölkbaserade fanns kvar då i alla fall.Fick bli Max- mat till middag ikväll vilket var lääänge sen. Ännu mer länge sen jag var sugen på jordgubbsmilkshake till maten men idag var jag sugen . Tydligen så längesen att jag inte har uppmärksammat att de bytt ut den vanliga milkshaken till växtbaserad....Smakade inte riktigt som jag mindes den .
Nu är den tydligen utbytt men lyxshaken ska vara med vanlig komjölk. Jag reagera på den starka nästan rivande jordgubbssmaken...Sist (några månader sedan) hade de inte ”bytt” ut den men tillfört alternativ. Jag lyckades beställa fel och ingen tyckte den var god. Men det var mitt misstag, de vanliga mjölkbaserade fanns kvar då i alla fall.
Ser bekant ut, visste inte att det var tävling idag. Håller med om att det är en trevlig banaHar varit på trav på en av landets mysigaste banor. Lucifer Lane vann och även en häst vara ägare vi känner.
Visa bifogad fil 93127
Lucifer Lane
Vilken bana då?Har varit på trav på en av landets mysigaste banor. Lucifer Lane vann och även en häst vara ägare vi känner.
Visa bifogad fil 93127
Lucifer Lane
Känns som din klocka går lite fel också… tänkte jag säga, sen förstod jagVaknat
Känns lite väl tidigt när klockan står på 07:10..
Vaknade nu om i chock när klockan ringde, trodde inte jag skulle somna omKänns som din klocka går lite fel också… tänkte jag säga, sen förstod jag
/inte vaken
Och ja! Det är alltid för tidigt att vara uppe nu!