Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittar på Hudson & Rex.
Sen ska jag plocka in lite saker i kylen som står på avsvaling.
Kollar på fotboll <--- resultatet
Bra fråga. Lite lagomt sådär. Har ju ändå varit över 20 grader ute idag.Hur kall ska kylen behöva bli?
Vad har vi sagt om avatarbyten?!Kände att min gamla bild var lite tråkig med tanke på vilken färg hästen egentligen har, så nu när jag har en bättre fick det bli byte
Nu kommer jag undra vem det är som är ny i tråden ett tag när jag scrollar förbi mina inlägg
Min är faktiskt rätt okomplicerad när det gäller både mat och godis men givetvis får hon bra mat
Isis hälsar också att frystorkat är Dreamies (och Dreamies-varianter) samt kattsticks ska det vara
Megara är inte kräsen vad gäller godis (eller mat). Allt är
Här tittar varken hund elller katt åt kexgodis typ dreamies och leversnittar, det ska helst vara klibbigt och kladdigt och så opraktiskt som möjligt, men Mjaus fina fisken går ned hos båda i nödfall.Min är faktiskt rätt okomplicerad när det gäller både mat och godis men givetvis får hon bra mat
Isis hälsar också att frystorkat är Dreamies (och Dreamies-varianter) samt kattsticks ska det vara
Har vi gett lov till avatarbyte?Kände att min gamla bild var lite tråkig med tanke på vilken färg hästen egentligen har, så nu när jag har en bättre fick det bli byte
Nu kommer jag undra vem det är som är ny i tråden ett tag när jag scrollar förbi mina inlägg
Nu kan jag utvärdera baket med manitoba cream.
Slutsats - inte nån omvälvande skillnad. Jäste bra och degen var lie klibbigare än jag är van vid. Smaken skiljer inte.
Lika bra jäsning får jag med bra temperatur i köket och exakt mätning av degvätskans temp. Mao inte värt extrakostnaden.
Kanske annat för surdegsfantasterna?