Fick massa rabarber att ta vara på av grannarna så nu blir det att slänga ihop lite rabarberkräm- och paj som mamma dessutom får ta med av till morfar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina hundar undrade varför jag gav dom smaksatta frigolitbitar, så dom håller med @athena_arabians kattHur lyckas man med det? Mina katter har dresserat mig att servera dyr mat och en hel del frystorkat godis
Är på operan och laddar för den här föreställningen är biljett jag fick boka om på grund av att jag blev sjuk så har sett fram emot detta länge och nu blir det äntligen av!
Visa bifogad fil 92640
Hade jag velat sitta närmare hade det blivit i orkesterdiket sitter på rad ett på operan älskar att sitta nära scenen så jag kan se ansiktsuttryck och små gester.
Visa bifogad fil 92642
BokstavligtBildligt eller bokstavligen
Tror att jag också ska köra igång något sådant på yogobe.... Lite knasigt bara att jag använder datorn så när jag - halvsovandes - är klar måste jag stänga av datorn och fysiskt flytta mig från soffa till säng.... Jobbigt.....Precis lagt mig och funderar på vilken sorts meditation jag vill lyssna på. Tror det blir en guidad, kort.