Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att slippa betala kvistens vikt.Varför bryter man loss induvella tomater från kvisttomater när man handlar?
jag förstår det men det förstör typ alla kvistar i butikenFör att slippa betala kvistens vikt.
Oh ja.jag förstår det men det förstör typ alla kvistar i butiken
Åh! Mitt favoritställe i stan. ❤
Har också ätit orimliga mängder av allt idag.Har ätit mer än jag äter på typ 3 veckor nu. Börjar liksom bli lite tomt i kylskåpet Har ätit så mycket att ena kinden svullnat och varje gång jag tuggar tuggar jag på kinden.
Har även beställt en taklampa till vardagsrummet. Fattar inte varför jag alltid får skamkänslor när jag köper saker... Liksom det är helt okej att köpa taklampa kära du, du har levt utan taklampa i mer än ett år nu. Du är värd en taklampa.
För att man vill ha mer eller mindre mogna tomaterVarför bryter man loss induvella tomater från kvisttomater när man handlar?
Sorgligt dock, det slår mig lite ibland - hur annorlunda han är.Sitter vakt för min pappa då mamma blev bjuden till teatern ikväll och hon tyckte att det skulle vara roligt.
Det verkade lugnt (dvs han sov) tills han vaknade just när mamma skulle gå. Nu sitter han åtminstone, men han rör lite märkligt med händerna i luften som att han tror att han gör saker samtidigt som han tittar.
Än så länge är han iallafall någorlunda lugn och förhoppningsvis blir han inte alltför irriterad. Har iallafall min faster som är beredd på att komma om det behövs.
Men kan man inte ta sig ett halva steg då till de lösa tomaterna?För att man vill ha mer eller mindre mogna tomater
Kvisttomaterna har mera smakMen kan man inte ta sig ett halva steg då till de lösa tomaterna?
Precis, de brukar vara finare och godare.Kvisttomaterna har mera smak
Men du. Man förtjänar inte en lampa.Liksom det är helt okej att köpa taklampa kära du, du har levt utan taklampa i mer än ett år nu. Du är värd en taklampa.