Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Storstädat idag dåligt väder och Göteborgsvarv i stan gör att jag inte är så sugen på att gå ut . Ser fram emot kvällens besök på Göteborgsoperan inte varit där sen innan pandemin Ska verkligen bli kul arr se en dansföreställning igen tycker de har ett duktigt kompani och gör spännande föreställningar. :love1:
 
Fan, allting går fel just nu. Avfrostar kylen med ett enormt isberg längst in och en av glasskivorna har spruckit. Kylskåpet är från yngre stenåldern, Elektrolux Helios, och jag har ingen aning om var det eventuella produktnumret sitter. :banghead::banghead::arghh::rage:
brukar sitta en lapp just innanför dörren eller vid lampan.
 
Fan, allting går fel just nu. Avfrostar kylen med ett enormt isberg längst in och en av glasskivorna har spruckit. Kylskåpet är från yngre stenåldern, Elektrolux Helios, och jag har ingen aning om var det eventuella produktnumret sitter. :banghead::banghead::arghh::rage:

En glasmästare kan skära till ett nytt glas åt dig, säg bara att det ska vara i en kyl och mät det gamla ordentligt (eller ta med det).
 
Ska fortsätta att göra ett ännu mer ordentligt släktträd i Min Släkt. Man rekommenderas ju att ha sitt primära släktträd sparat på dator istället för hos en nättjänst. Utvärderar just nu programmet gratis, men det lutar åt att jag kommer att betala för licens.... :)
 
Allt går långsamt. Fräste en bit av landet igen idag. för att kunna kratta bor kvickrot och andra rötter och sätta lök. Fräste och började kratta men sen tog orken totalslut. Hopps jag är piggare imorgon.
Orkade docka göra ett brätte med bönor som ska få st i vardagsrummet tills det går att plantera ut. Har squash och pumpor kvar att förodla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 688
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 688
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp