Replikerna från En skänk från ovan är fortfarande lika rolig . Morran: "Här vill jag bo" Tobias: "Och dö ganska snart hoppas jag" . Bubbeeeen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha vi kallar vår Mamma för Morran Hon älskar den filmenReplikerna från En skänk från ovan är fortfarande lika rolig . Morran: "Här vill jag bo" Tobias: "Och dö ganska snart hoppas jag" . Bubbeeeen .
har just kommit hem efter ha fått fota lite bäver.
Haha vi kallar vår Mamma för Morran Hon älskar den filmen
Är det bara jag som ryser vid tanken på blöta pommes? Ingen sås på, tack! Men pre-sås såg de ju himla goda ut!Jag ska snart tillbaka till jobbet for eftermiddags koret. Nar det ar klart tanker Maken och Jag ga ut och ata poutine!
Visa bifogad fil 91266
Är det bara jag som ryser vid tanken på blöta pommes? Ingen sås på, tack! Men pre-sås såg de ju himla goda ut!
Vad är the people's convoy?Tittar på en live youtube stream av the people's convoy som kört runt DC för att protestera (de drunknade i den vanliga trafiken och ingen märkte av dem). Men nu bråkar de med varandra på en camping i Maryland någonstans och det saknas en massa pengar som folk donerat och alla beskyller varandra. Surrealistiskt.