Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
har just kommit hem efter ha fått fota lite bäver.
DSCN2726.webp
 
Kom just på att jag lovat recensera 'Too much to Handel' som jag såg igår :)
@manda föreställningen var bra! Händel kunde sina grejer, och studenterna mycket duktiga.
Enda var väl att opera gärna är lite krångligt att hänga med i och ännu svårare utan undertexter (som på typ.. större scener).
Men vilka sångare de är :love:
 
Laddar för bröllop i morgon, hade en bra fredag på jobbet, en kurs helt klar! :) Den stora frågan är vad man ska ha på sig i morgon när bröllopet ska vara ute/på en loge. Man vill vara bröllopsfin men samtidigt inte frysa ihjäl och min capé som jag har fått ärva av huset tidigare ägare fick tummen ner av familjen, jag såg visst ut som om jag skulle vara med i en Harry Potter film, jag ville ta det som en komplimang, men det var det visst inte. ;)
 
Tittar på en live youtube stream av the people's convoy som kört runt DC för att protestera (de drunknade i den vanliga trafiken och ingen märkte av dem). Men nu bråkar de med varandra på en camping i Maryland någonstans och det saknas en massa pengar som folk donerat och alla beskyller varandra. Surrealistiskt.
 
Är det bara jag som ryser vid tanken på blöta pommes? Ingen sås på, tack! :D Men pre-sås såg de ju himla goda ut!

Det ar precis darfor vi korde fran ostkusten genom Kanada och kom hela vagen till Medicine Hat i Alberta (runt 360 Svenska mil) innan kompisen kravde att jag skulle smaka. SA HIMLA GOTT:d Friesen ar "burned to a crisp" sa sasen "drar inte in" och gor friesen blota och tillsammans med cheese curds och en GOD sas ar det "to die for". Det ar dock inte en ratt jag skulle ta som "take out" eller spara det man inte ater upp till nasta dag ... den behover atas DIREKT.:p
 
Tittar på en live youtube stream av the people's convoy som kört runt DC för att protestera (de drunknade i den vanliga trafiken och ingen märkte av dem). Men nu bråkar de med varandra på en camping i Maryland någonstans och det saknas en massa pengar som folk donerat och alla beskyller varandra. Surrealistiskt.
Vad är the people's convoy? :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 687
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 688
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp