Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har finaste kollegorna faktiskt. Fick okej till att dra hem lite tidigare i dag eftersom huvudvärken är ännu värre. Kan ju inte få bort den med värktabletter. Det är extra bra för då kan jag hinna handla lite innan jag beger mig iväg på massage sen. Det blir mysigt :), så kan jag bara sjunka ner i soffan eller spelstolen sen och försvinna bort i någon huvudvärkslös verklighet :up:
 
Kom hem och mötte av en påminnelseavi så jag sitter i telefonkö där jag har plats 27. På ett bolag som enligt mail skjutit fram mitt förfallodatum till mitten av juni. Har suttit i telefonkö i 1 timme och 15 minuter, och det har minskat drygt 70 nummer.

Jag är inte imponerad av detta assistensbolag alls, jag åkte i diket med bilen den 21 februari och mitt försäkringsbolag har ännu inte fått korrekt info från detta bolag.
 
Äntligen hemma! Vart en bra dag men nu är det äntligen helg och den ska spenderas på odlingslotten tillsammans med bästis :banana: inget regn här utan blå himmel och sol, dock endast 12 grader. Nu blir det att slappa hela kvällen, ska sätta på nån lagomt bra film att slökolla på :laugh:
 
Bra dag och vecka på jobbet.😊
Sen fika med vän.
Nu är jag nöjd men trött så det blir soffan och trav på datorn. Har även börjat på Private Eye.
Bilden är på vegetariska skolmaten. Vi får så himla bra mat!
AAF0E0A9-BB01-404A-B2D2-D9AC2B88C159.webp
 
Härligt striligt heldygnsregn som givit 17 millimeter. Satt en liten stund i vitsippshavet vid källan i skogen medan min vattendunk fylldes på vilket var så himla härligt eftersom det var länge sedan jag kunde ta mig till natur. Det är såå lyxigt att kunna dricka lokalt källvatten!

Jag har ätit lite choklad till typ förrätt, för att prokrastinera matlagning. Funderar på att hämta mer. Trerätters choklad? Gärna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 687
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 688
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp