Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ar sa himla trott ... forst trodde jag att jag holl pa bli forkyld eller nagot, men efter en vecka av att "halla pa att bli forkyld" later det kanske inte sa rimligt langre. Sedan var det for att jag trappar ner pa prednisone, men nar jag fortsatte samma dos i ett par veckor gjorde det absolut ingen skillnad ... SA :cautious: Jag far aterigen titta 👀 pa min allergi medicin. 🙄 Har galler det alltsa att antingen vara allergisk som skjutton just nu, eller att vara trott. :meh: Jag funderar pa vad som hander om man tar allergi medicinen varannan dag?:angel: Kanske man da blir pigg varannan dag i alla fall.:p
 
Ville inte gå upp när klockan ringde men jag gjorde det ändå. Joggade 5,3 km men det var lika kvavt idag som igår trots att det regnar nu.
Kaffe i koppen och laddar för veckans sista arbetsdag. Hur mkt jag än tycker om mitt jobb så är det en härlig känsla att det går mot semestertider.
B92CFAAF-CEA5-4060-8A71-92E98ECAB74A.webp
 
Ligger i sängen och försöker peppa mig själv till att gå ut med hundarna. De tycker inte att det är speciellt bråttom, mest troligt för att det regnar. MEN det är så otroligt bra att det regnar för herregud så torrt det varit ute. Mark som borde vara mjuk har varit mer som asfalt... Så, även om det inte blir jättekul med ösregn en hel dag så tänker jag åtminstone inte klaga på vädret (och jag har faktiskt regnkläder som fungerar utmärkt).
 
Det är underbart att det regnar för allt är kruttorrt.
Men det är ett elände att det regnar för min gräsmatta kommer att sätta fart och jag har verkligen ingen tid och ork att klippa den. Låter jag bli får jag ta hit traktor och betesputsare :rofl:

Ska gräva en planteringsgrop och klä med kycklingnät också. Handelsträdgården ringde, mitt plommonträd har kommit..
 
FREEEEEEEEDAG!! :banana: :banana:

Trött som satan på jobbet men är glad i hågen ändå. Inte många timmar inne på kontoret idag kommer mest vara ute (i det härliga vädret som visar sig ute/regn)

Efter jobbet ska jag iväg och titta på häst. En unghäst som påminner väldigt mycket om Torsten och när det var så nära så kände jag att jag ville dit och se.

Just nu vill jag dock krypa tillbaks ner i sängen och sooova
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 685
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 688
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Dressyrsnack 17
  • Allt känns hopplöst…

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp