Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev stucken av en geting medan jag nattade ungar, den måste ha varit i sängen.
Ont som sjutton gör det och nu är jag ju orolig att där ska råka finnas fler. Har letat så gott jag kunnat och inte hittat nån, men ja...sängen är ju inte så lockande direkt nu.

Det har den andra inne idag dessutom.
 
Se på tusan min sambo kom ihåg att det var vår 11 års dag idag och vårt andra år som förlovade 😂 Trodde han hade glömt bort förstår ni. Men han hade köpt hem bakelser idag dagen till ära ❤️😉 Så lite pluspoäng efter nattens sömnbrist 😂

Firar med att vaka på min Mamma mu, hon borde nog för sin egen skull föla snart. Hon är så tung att hon knappt orkar gå mellan stallet och hagen utan det känns som det tar hundra år att ta sig i mellan. Så serier, övervakning av Mamma mu och börja fila på exeminationen som jag ska försöka få in i helgen så det är klart.
 
Efter jobbet åkte jag direkt till stallet och åt lunchlådan där 😊. Funderade på vad vi skulle rida idag men det blev ingen ridning; pållan njöt av regnet som kom och hade precis rullat sig 😅 så blev att klättra vid hand istället; den branta klätterbacken I skogen var mer ansträngande än vanligt I den kvalmiga luften menä svett är väl fett som gråter 😅.
 
Inkommen från promenad med sambon och har bänkat mig i soffan med choklad för att se första avsnittet av Bröllopsfotograferna. Så jäkla glad att jag ställde in middagen idag, jag behövde verkligen en fri eftermiddag/kväll för att komma på rätt köl igen :)
 
Skulle gå och sova men fick något i knät.
 

Bifogade filer

  • 20220520_000151.webp
    20220520_000151.webp
    171,9 KB · Visningar: 15
Nej tror fasiken jag ska rota fram mina skilda världar boxar bara för att 😏 Kom ju på att jag ska se dem på min dator. Och min mamma mu häst verkar inte vilja att matte ska sova några längre stunder inatt, helt säker på att hon kör samma taktik som förra året - trötta ut matte tills hon inte orkar titta på mig mer då ska jag föla 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 682
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 688
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp