Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här också. Det har ösregnat sedan ungefär kl 4:30 på morgonen. Jättebra, men jag bör nog kolla om shettisen behöver sitt täcke för det ska enligt prognos regna precis hela dagen. Men kallt är det ju inte - ska ligga på 9-11 grader hela dagen.......Det regnar
Här blev det tvärtom. Vi "uppgraderas" till mer regn. Kanske har vi fått den tyska stormen??Men vad fan igår stod det 12 mm på SMHIs sida idag står det EN
Blir det inte mer än det här
Nu samlar ni ihop er regnmoln och ser till att leverera lite ordentligt med nederbörd
Stal du mitt regnHär blev det tvärtom. Vi "uppgraderas" till mer regn. Kanske har vi fått den tyska stormen??
Du skulle kanske kunna få hälften? Regn vill vi gärna ha, men det hade känts trevligare med en stilla vårregn istället för ösregn....Stal du mitt regn
Skicka vidare med expressfrakt
Lite liknande här. Först stod det regn varje dag från fredag till onsdag, åtminstone några rejäla skurar varje dag. Sedan blev det bara fredag förmiddag... Men, då kom det förvisso ganska ordentligt så helt dåligt var det inte.Men vad fan igår stod det 12 mm på SMHIs sida idag står det EN
Blir det inte mer än det här
Nu samlar ni ihop er regnmoln och ser till att leverera lite ordentligt med nederbörd
Så blir jag också en gång i månaden, tror det är lite innan mensen eller ägglossningen.Nu är min kropp inne i hungermode igen. Förstår inte vad som händer när den drar igång detta. Typ varannat år blir min mage ett svart hål och jag är jättehungrig.
Vad jag än äter och hur mycket jag än äter försvinner inte hungern. Har hittills ätit 3 bananer, 2 portioner mannagrynsgröt, 1 paket digestive, 2 portioner havregrynsgröt med äpple och kanel, en halv pizza, 3 knäckemackor och 4 ägg
Är fortfarande helt matt av hunger, det svider i magen och kroppen vill ha mat NU. Så funderar på att äta den andra halvan av pizzan kanske...
Det regnar faktiskt fortfarandeDu skulle kanske kunna få hälften? Regn vill vi gärna ha, men det hade känts trevligare med en stilla vårregn istället för ösregn....
https://www.washingtonian.com/2022/...gerstown-leaving-dc-again-what-did-they-want/Vad är the people's convoy?