Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade strax efter 5, gillar inte min kropps arbetarklocka. I säng innan 22, och upp vid 5. Nej låt mig sova länge på helgen när barnen fortfarande sover :meh:
Ska strax börja göra frukost, jag är sugen på typ hotellfrukost så det får bli lite buffe nu på morgonen :d
 
Laddar upp inför jobbhelg med god helfrukost; smörgås, frukostägg, frukt, morotsjuice och kaffe :d.
När de platta persikorna (paraguayo) börjar säljas vet man att sommaren är runt hörnet 😄. Himla gott med dem, vattenmelon och jordgubbar (om än inte de svenska ännu) 😍.
 
Nu är min kropp inne i hungermode igen. Förstår inte vad som händer när den drar igång detta. Typ varannat år blir min mage ett svart hål och jag är jättehungrig.
Vad jag än äter och hur mycket jag än äter försvinner inte hungern. Har hittills ätit 3 bananer, 2 portioner mannagrynsgröt, 1 paket digestive, 2 portioner havregrynsgröt med äpple och kanel, en halv pizza, 3 knäckemackor och 4 ägg :banghead:

Är fortfarande helt matt av hunger, det svider i magen och kroppen vill ha mat NU. Så funderar på att äta den andra halvan av pizzan kanske... :cautious:
 
Men vad fan igår stod det 12 mm på SMHIs sida idag står det EN :arghh:
Blir det inte mer än det här :crazy:
Nu samlar ni ihop er regnmoln och ser till att leverera lite ordentligt med nederbörd :mad:
Lite liknande här. Först stod det regn varje dag från fredag till onsdag, åtminstone några rejäla skurar varje dag. Sedan blev det bara fredag förmiddag... Men, då kom det förvisso ganska ordentligt så helt dåligt var det inte.
 
Nu är min kropp inne i hungermode igen. Förstår inte vad som händer när den drar igång detta. Typ varannat år blir min mage ett svart hål och jag är jättehungrig.
Vad jag än äter och hur mycket jag än äter försvinner inte hungern. Har hittills ätit 3 bananer, 2 portioner mannagrynsgröt, 1 paket digestive, 2 portioner havregrynsgröt med äpple och kanel, en halv pizza, 3 knäckemackor och 4 ägg :banghead:

Är fortfarande helt matt av hunger, det svider i magen och kroppen vill ha mat NU. Så funderar på att äta den andra halvan av pizzan kanske... :cautious:
Så blir jag också en gång i månaden, tror det är lite innan mensen eller ägglossningen.
 
Vad är the people's convoy? :confused:
https://www.washingtonian.com/2022/...gerstown-leaving-dc-again-what-did-they-want/

Det startade i Kanada när lastbilschaffisar protesterade mot regler om att bära mask när de arbetade. Det pågick i nästan tre veckor och gjorde att andra liknande protester raskt organiserade sig. Det har misslyckats överallt. Mest därför att när polisen är förvarnad har de kunnat stoppa konvojen relativt lätt. Den i DC har haft speciella problem. Beltway är tydligen (@hastflicka har du kört där?) en mardröm och med enorma mängder trafik varje dag och det är lätt att köra vilse. Så de drunknade i trafiken, och någon deltagare tvingades bryta eftersom han fick PTSD och blev traumatiserad av att tre kvinnor i en Huyundai gjorde fingret åt honom och han kände sig hotad.

Det senaste var att de i hemlighet i nattens mörker - vilket diskuterades på öppna forum och chattar - skulle göra ett nytt försök och köra till... National Art Gallery. Men de 2 miljoner dollar som finansierat dem (via crowd funding) är slut eller borta och ingen vet var de finns. Bussarna med mat har försvunnit och de som äger parkeringsplatsen har slängt ut dem. Det sista budet är tydligen att de har förflyttat sig till en IHOP parkering.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 687
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 688
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp