Det regnade på lunchen Tog istället kortare lunch än vanligt så kan jag gå hem tidigare istället.
Nu ska jag gå och delge ett strafftidsbeslut!
Nu ska jag gå och delge ett strafftidsbeslut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu när du skrev så såg jag att du fyller år, grattis!Jobb till kl 15:30. Sedan ska jag fixa lite ärenden, både åt mig själv och mamma och pappa. Sedan hem och baka en budapesttårta, tror jag. Fira mig själv lite grann.....
Apelsin, fast jag vet inte om det hjälper så långt efteråt.Vad ska man äta/göra för att få bort vitlöksdoften? Det luktar apa (ok vitlök andedräkt dagen efter) och det är så illa att jag känner vitlöksmak i munnen
Smuttade på lite vidrigt kaffe- icke
Borstat tänderna varje timme - icke
Ätit frukost borstat tänderna men icke
Knäckt en red bull och smuttar på Nope
Inget tuggummi i sikte heller. Allvarligt alltså. Jag tycker jag stinker.
Aldrig mer massa god vitlök en söndag
Ännu märkligare är att om någon annan dumpar skräp på din mark är du ansvarig.Morgonpromenaden gick runt en av granngårrdarnas åkrar. Det är bra träning för unge herrn att gå i långt gräs och jag får se marker jag inte sett förut. En lång del av promenaden gick längs kanten av en bäckfåra. Oerhört vackert och jag stannade flera gånger och bara njöt.
Hittade ett stort förråd av utrangerade jordbruksmaskiner och en gammal bil. Gården brukas inte av nuvarande ägare och det här verkar vara i stort sett samtliga maskiner som fanns på gården. Harvar, vältar , plogar, höfläkt, dieseltankar, vagnar m.m. Samt en gammal bil.
Ringde miljökontoret och frågade om man får ställa saker på sin egen mark ute i skogen. OCH DET FÅR MAN. Märkligt tycker jag.
Visa bifogad fil 51010
Synd att folk bara dumpar gamla bilar så där när det finns entusiaster som skulle bli överlyckliga att få ett projektHittade ett stort förråd av utrangerade jordbruksmaskiner och en gammal bil. Gården brukas inte av nuvarande ägare och det här verkar vara i stort sett samtliga maskiner som fanns på gården. Harvar, vältar , plogar, höfläkt, dieseltankar, vagnar m.m. Samt en gammal bil.
Ringde miljökontoret och frågade om man får ställa saker på sin egen mark ute i skogen. OCH DET FÅR MAN. Märkligt tycker jag.
Visa bifogad fil 51010
Apelsin, fast jag vet inte om det hjälper så långt efteråt.
Jag får vänta tills lönen är klar..Skrivit på mitt nya lärarkontrakt idag inför hösten !!