Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En hel vägg
20200518_191441.webp
 
Tyvärr är det inte mycket lättare med en sadel i 3000 kronors klassen.

Jag tror dig! Det är ingen kul marknad.

Därför har jag låtit bli. Jag har inte orkat. Och de tar ju minst 3000 per sadel för att sälja.
Nu känner jag dock att jag kommer ju aldrig orka hålla på. Känns ju dumt att ha dyra och fina sadlar som bara ligger och skrotar och tappar värde. Så hellre betala en del så jag får dem sålda tänkte jag.
 
Jag fick åter igen något ryck om att jag kan allt och att jag har så himla lite att göra sååå.... nu ska jag baka en tårta. JAG ska baka en tårta.

Jag vet inte vad som slagit i mig för om det är någon som inte kan baka tårtor så är det jag. Men, det kan i alla fall inte se värre ut än en koskit (som en i familjen kallade sitt mindre estetiskt lockande bakverk) ;)

Jag har i alla fall en plan, vilket borde vara en bra start. Nu ska jag bara komma igång och faktiskt göra det någon dag också :p
 
Ligger och slöscrollar och kan, för typ tredje natten i rad, omöjligt somna om efter att ha vaknat :arghh:
Normalt sett somnar jag problemfritt absolut senast 23 och vaknar runt 6-6.30. Senaste nätterna har jag somnat efter midnatt, vaknat runt den här tiden och sen haft ett helvete att somna om. Jag har ganska stort sömnbehov så det är lagom kul :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 386
· Visningar
38 861
Senast: cambodia
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 282
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp