Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vab och plugg idag. Varför finns det så många sorter/varianter av en växtart?!
Odlingsnördar som tar fram hybriderEvolutionen?
Igår skulle jag åka buss. Kortläsaren fungerade inte, vilket inte alls är ovanligt. När jag kom fram till jobbet så insåg jag att jag inte använt busskortet, utan passerkortet till jobbet..
SammaFösöker få ngt gjort på jobbet. Som synes går det sådär
Och jag som är trött på det här jobbet.Faaaaaaaaaseeeeeeeennn...
Hamnade på reservlistan till utbildningen i höst, plats nummer 60!
De skrev att de hade haft stort söktryck i år dock, no wonder, det måste finnas en del som blivit arbetslösa och då passar på att plugga. Och de har ansökt om flera platser.
Men nummer 60 ...
Jag tror att jag hade mått bättre om jag känt att jag kommit någon vart privat istället. Alltså om jag haft bättre lön och på så sätt kunnat flytta till egen lägenhet. Nu känns det mest som att jag står och stampar på samma ställe.Och jag som är trött på det här jobbet.
Jag vet inte vad jag ska göra nu.
Känns som att lagen borde ses över? Ålderdomlig generellt?Ännu märkligare är att om någon annan dumpar skräp på din mark är du ansvarig.
Mias hade tidigare någon variant som var rätt korta. Har för mig även större storlek. Iofs några år sedan nu. Men annars om jag var du åk och provs lite olika, beroende på budget. Granngården, hööks mmDet här med att köpa shortchaps är ett aber
Mina vader är liksom för breda för normal vidd och formade så at bred vidd gör att delen vid anklarna och biten vid knäna blir jättestor.
Sen är large för lång, medium ok men då för smal.
Så nu en timmes provande senare har jag handlat ett par som såg ok ut och kändes ok. Problemet är att jag såklart provade på vänster ben av någon anledning och nu när jag är hemma och satt på mig båda blir min stackars högervad strypt vänster känns jättebra när man väl fått på sig den.
Den får sitta på ett tag nu så ska vi se om den töjer sig något. Annars måste jag nog skippa chaps på ridningen i dag och lämna tillbaka dessa