Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen eller hur! Jag är ingen bilentusiast men jag blev rent av beklämd att se bilen stå där genomrostad. Hade man räddat den tidigare så hade det säkert kunnat bli en snygg bil! Den där bakdelen såg ju spännande ut.Synd att folk bara dumpar gamla bilar så där när det finns entusiaster som skulle bli överlyckliga att få ett projekt
Tyvärr är det inte mycket lättare med en sadel i 3000 kronors klassen.Är så jävla slut efter mördarlång dag igår. Kom hem från lagret vid 23:30. Tänker unna mig en slappdag och vakna till liv imorgon istället och vara produktiv.
Har iaf tagit tag i att försöka sälja 2 av mina sadlar som iaf inte riktigt passar mig. En ÅF som säljer sadlar hade nu kampanj med rabatt på deras provision. Hoppas hon vill ha in dem och kan sälja dem.
Sälja sadel själv är tortyr! Folk som vill få en dyr sadel skickad över hela landet för provning utan att de ens vet om det finns en rimlig chans att den passar deras häst..
Försökt och kommer aldrig mer göra det!
Gick in på en handelsträdgård jag aldrig besökt och fick en privat rundtur och blev erbjuden jobb, både nu och nästa år råkade dock vara i fel stad bara, då jag nöjde mig med att gå lös på växter. jag skulle dock bara ha sparris och jordgubbar..
Visa bifogad fil 51024