Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här med att köpa shortchaps är ett aber :banghead:
Mina vader är liksom för breda för normal vidd och formade så at bred vidd gör att delen vid anklarna och biten vid knäna blir jättestor.
Sen är large för lång, medium ok men då för smal.

Så nu en timmes provande senare har jag handlat ett par som såg ok ut och kändes ok. Problemet är att jag såklart provade på vänster ben av någon anledning och nu när jag är hemma och satt på mig båda blir min stackars högervad strypt :D vänster känns jättebra när man väl fått på sig den.

Den får sitta på ett tag nu så ska vi se om den töjer sig något. Annars måste jag nog skippa chaps på ridningen i dag och lämna tillbaka dessa :nailbiting:
 
Precis tagit sista plåten bullar ur ugnen 😍!

81C293AA-C1B9-464A-AAA5-AC8BA669A700.webp
 
Alltså...

Min chef jag blir alldeles varm om hjärtat.

Vi var ju ute på lunch varpå min kund entreprenör pratade väldigt väl om mig.

Nu när han skulle åka så pratade han om alla dessa gubbar inom vår industri och om jag hade några problem fick jag säga till. Ingen kund är värd att ta minsta skit ifrån/behöva stå ut med någon jargong.

Det värmde verkligen
 
Funderade på att köpa något onyttigt till middag idag. Men istället så bestämde jag mig för att äta fil med olika bär jag köpt och sedan köpt saker så att jag kan göra egna onyttigheter framöver, kändes mycket smartare :up:
 
Är så jävla slut efter mördarlång dag igår. Kom hem från lagret vid 23:30. Tänker unna mig en slappdag och vakna till liv imorgon istället och vara produktiv.
Har iaf tagit tag i att försöka sälja 2 av mina sadlar som iaf inte riktigt passar mig. En ÅF som säljer sadlar hade nu kampanj med rabatt på deras provision. Hoppas hon vill ha in dem och kan sälja dem.
Sälja sadel själv är tortyr! Folk som vill få en dyr sadel skickad över hela landet för provning utan att de ens vet om det finns en rimlig chans att den passar deras häst.. 🤯
Försökt och kommer aldrig mer göra det! :banghead:
 
Är så jävla slut efter mördarlång dag igår. Kom hem från lagret vid 23:30. Tänker unna mig en slappdag och vakna till liv imorgon istället och vara produktiv.
Har iaf tagit tag i att försöka sälja 2 av mina sadlar som iaf inte riktigt passar mig. En ÅF som säljer sadlar hade nu kampanj med rabatt på deras provision. Hoppas hon vill ha in dem och kan sälja dem.
Sälja sadel själv är tortyr! Folk som vill få en dyr sadel skickad över hela landet för provning utan att de ens vet om det finns en rimlig chans att den passar deras häst.. 🤯
Försökt och kommer aldrig mer göra det! :banghead:
Tyvärr är det inte mycket lättare med en sadel i 3000 kronors klassen.
 
Gick in på en handelsträdgård jag aldrig besökt och fick en privat rundtur och blev erbjuden jobb, både nu och nästa år :laugh: råkade dock vara i fel stad bara, då jag nöjde mig med att gå lös på växter. :angel: jag skulle dock bara ha sparris och jordgubbar..
Visa bifogad fil 51024

Jag var på Mobackes (handelsträdgård i Bollnäs) idag. Tur att jag flyttar imorgon annars hade jag nog fallit för frestelsen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 398
· Visningar
39 122
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 284
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp