Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
17 också, sitter och pluggar men nu börjar jag bli trött och ute skiner solen med blå himmel. :cautious:
Får se om jag kan iallafall slutföra detta kapitel eller sitta kvar så länge som jag planerat. Något av dem iallafall.
 
Häggen blommar nu
20200514_141019.jpg
 
Så länge paketet är en kub/rätblock av något slag så tycker jag inte att det blir knöligt. Men jag gillar ju att pyssla och ser det lite som ett pyssel :D

Annan story: när min kusin var liten hade mamma köpt en ler-grej till henne för att göra fotavtryck och handavtryck. Affären där mamma köpte den slog in paketet och jag blev VANSINNIG. Hade världens raseriutbrott och tvingade mamma att ta bort inslagningen så att jag fick slå in paketet själv med "mitt" papper och inte det fula pappret affären slått in paketet i :rofl: :angel:
(Detta var ca 9 år sen, idag hade jag inte reagerat riktigt så men mamma och pappa har ju å andra sidan lärt sig att jag ska slå in paketen själv ;))

Jag gav precis upp på att slå in dotterns Bobby car (en sån där sparkbil för småbarn) och satte en rosett kring ratten istället :angel::laugh:
 
Jag var tidigare bekymrad över att jag behövde köpa nya skor men är inte så fundersam längre, jag går omkring i både vinterjacka och kängor fortfarande men i morgon ska jag simma ute igen. :cool:

Skulle vara kul om det snöade när jag är ute i poolen, men annars så gillar jag inte det här vädret, inte nu när det ska blomma överallt. Jag oroar mig dels för att mina fruktblommor ska frysa bort, att vinden ska blåsa sönder allt och att alla insekter och småfåglar får det så besvärligt.

Jag ska strax åka och ta emot en stor bal hösilage, trodde säsongen för storbalar var över men med den här kylan och blåst som ska fortsätta enligt prognos hinner de kanske äta upp en till innan jag får gå över på småbal.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 461
· Visningar
40 925
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 309
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp