Jag har ätit en Nutellabulle och en müslibar med bananchokladsmak. Ganska nöjd ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ätit en Nutellabulle och en müslibar med bananchokladsmak. Ganska nöjd ändå
Du kan inte sitta ute och plugga?17 också, sitter och pluggar men nu börjar jag bli trött och ute skiner solen med blå himmel.
Får se om jag kan iallafall slutföra detta kapitel eller sitta kvar så länge som jag planerat. Något av dem iallafall.
Vill gå ut men är så himla trött på att bli regnad på. Avvaktar en stund till, himlen är kolsvart.
Så länge paketet är en kub/rätblock av något slag så tycker jag inte att det blir knöligt. Men jag gillar ju att pyssla och ser det lite som ett pyssel
Annan story: när min kusin var liten hade mamma köpt en ler-grej till henne för att göra fotavtryck och handavtryck. Affären där mamma köpte den slog in paketet och jag blev VANSINNIG. Hade världens raseriutbrott och tvingade mamma att ta bort inslagningen så att jag fick slå in paketet själv med "mitt" papper och inte det fula pappret affären slått in paketet i
(Detta var ca 9 år sen, idag hade jag inte reagerat riktigt så men mamma och pappa har ju å andra sidan lärt sig att jag ska slå in paketen själv )
Åh, en sån längtar jag tills min lillebror kan fåJag gav precis upp på att slå in dotterns Bobby car (en sån där sparkbil för småbarn) och satte en rosett kring ratten istället
Min brorsdotter är tydligen lite sur. Frågade sina föräldrar om hon fick flytta hemifrån. Hon är tre år så svaret blev nekande. Då säger ungen att hon vill flytta till mig pga att jag alltid är rolig och säger skål. Nu har hon börjat packa
... och nu skiner solen igen
Samma här i Stockholm. Ska jag liksom ta vinterjackan eller sommarklänningen idag? Ingen vet.