Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
De övriga på mötet blev för övrigt mycket förvånade när jag föreslog att göra egen handsprit. Det var en lång omständig diskussion om hur vi skulle göra när vi ska öppna skolan igen och oj oj oj det finns ju ingen handsprit att köpa ack och ve!
Jag satt mest där och såg ut så här :confused: innan jag kläcke ur mig att "Men... kan vi inte göra egen då?"
Övriga kollegor var mäkta imponerade, och sen när jag började prata om Virkon osv fick jag kommentaren "alltså det känns som att du skulle veta hur man städar bort ett lik! :eek:"
Jag skrattade lite åt det men sa inte "Ja jo det är ju bara och lösa upp det i till exempel lut..." vilket var det första som poppade upp i min skalle. :D

Jag blev plötsligt ansvarig över att skriva ett förslag på hur vi ska lösa öppningen av skolan rent säkerhetsmässigt. För "Wow det är lite som Breaking Bad, du vet så mycket!" 🙄
Haha, låter nästan lite som ett samtal jag hade igår.
Kompis: "alltså han hade en ekorrsvans som... som han tänkte göra en nyckelring av!! :nailbiting:"
Jag: *försöker hålla mig ifrån att jag ett tag hade frysta kaninskinn i frysen som inväntade garvning *
 
Funderar på varför det är ett G med grön bakgrund vid ena aviseringen?
Screenshot_20200514-104759_Samsung Internet.webp
Någon som förstår logiken?
 
Haha, låter nästan lite som ett samtal jag hade igår.
Kompis: "alltså han hade en ekorrsvans som... som han tänkte göra en nyckelring av!! :nailbiting:"
Jag: *försöker hålla mig ifrån att jag ett tag hade frysta kaninskinn i frysen som inväntade garvning *
Grannbarnet hade ett gäng kaninsvansar som hen lekte med :D
 
G borde syfta på dig själv. Nej logiken förstår jag inte heller. Men men vad gör det om 100 år...
Nej, det är en av personerna som reagerat som är G. I vanliga fall med en leaktion står det ju typ "X reagerade med Y på ditt inlägg i tråden Z" och så är det en bild på X. Det som @Aliisa's bild säger är samma sak bara att reaktionerna är ihopslagna och bara en profilbild visas. Hur vilken bild som visas väljs har jag dock ingen aning om (har själv ihopslagnings-funktionen avstängd pga störde mig på den) :)
 
Har dragit igång ett större städ och tvättprojekt. Inser nu att det hade varit bättre att dela upp det då jag bor i en etta. Nu ser lägenheten ut som ett tältläger pga all tvätt och jag försöker städa golv mm samtidigt i tvättröran :cautious:

Lessnade och hamnade i soffan.
 
Jag avskyr att slå in paket :meh: Kanske kan du slå in alla födelsedagspresenter och julklappar som jag införskaffar? Det kan vara värt en slant :D
Vad säger du? Hur kan du avsky att slå in paket? :eek: Jag ÄLSKAR det, säg till när jag ska komma bara! Det är pyssligt men man ser ändå snabbt resultatet
//godisklubba-helt-utan-tålamod

Min mamma och pappa är sen rätt länge bannlysta från att slå in födelsedagspaket och julklappar. Dels för att jag gör det mer noggrant men också för att jag är den enda som tycker att det är kul :D
Alla gånger vi har flyttat har jag fått slå in alla glas och tallrikar och liknande. Förstår ni min lycka?! :love: :laugh:
 
Vad säger du? Hur kan du avsky att slå in paket? :eek: Jag ÄLSKAR det, säg till när jag ska komma bara! Det är pyssligt men man ser ändå snabbt resultatet
//godisklubba-helt-utan-tålamod

Min mamma och pappa är sen rätt länge bannlysta från att slå in födelsedagspaket och julklappar. Dels för att jag gör det mer noggrant men också för att jag är den enda som tycker att det är kul :D
Alla gånger vi har flyttat har jag fått slå in alla glas och tallrikar och liknande. Förstår ni min lycka?! :love: :laugh:

Det blir ju alltid knöligt och fult :rofl: Nu slog bokhandeln in presenten jag köpte häromdagen så nästa grej blir nog i november med mammas födelsedags samt fars dag :D
 
Nej, det är en av personerna som reagerat som är G. I vanliga fall med en leaktion står det ju typ "X reagerade med Y på ditt inlägg i tråden Z" och så är det en bild på X. Det som @Aliisa's bild säger är samma sak bara att reaktionerna är ihopslagna och bara en profilbild visas. Hur vilken bild som visas väljs har jag dock ingen aning om (har själv ihopslagnings-funktionen avstängd pga störde mig på den) :)
Men ingen av de som reagerat har ett G som profilbild? Det var samma bild förra gången den slog ihop aviseringarna :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 534
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 308
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp