Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har målat typ 7 timmar idag. Känns i ryggen. Nu ligger jag i schäslongen med ett glas vin. Ska paketera en tavla som ska postas imorhon. Köpt typ 5476533 meter bubbelplast 😅😅

D7D6923E-0E1F-4FBA-87AE-EF8463555BB7.webp
 
Jag har målat typ 7 timmar idag. Känns i ryggen. Nu ligger jag i schäslongen med ett glas vin. Ska paketera en tavla som ska postas imorhon. Köpt typ 5476533 meter bubbelplast 😅😅
Jag vill typ praoa hos dig så att jag kan få slå in tavlor med bubbelplast 😅
//paketinslagningsprinsessan 🙄

Story: när jag var liten hade jag en bok, Klara och paketen, som mamma eller pappa var tvungen att läsa för mig varje kväll. Med inspiration av den boken kan det hända att jag slog in lite random grejer i huset också ock gömde, bara för att jag kunde :p
Slog även in mina gosedjur och gav till mig själv, öppnade paketen, slog in dem igen osv :D
 
Idag har jag kvittrat som en lärka, sen efter lunch. Jag har varit på möte och träffat lite folk och givetvis höll vi avstånden. Så härligt att se och prata med vänner IRL. :love: Nu kan jag gå o lägga mig med ett STORT leende, från öra till öra. *Jisses vilken kramp i käkarna jag kommer få i natt*
 
Är alldeles svettig efter quiz tillsammans med några tjekompisar som avslutades med en "go find me"-runda, alltså en runda där den ansvarige sa åt en att gå och hämta t.e.x. något gult och så fick man olika mycket poäng beroende på vem som hann tillbaka först, näst först, osv.

Kul min hjärna är när den ska försöka komma på något som börjar på E och jag springer hela lägenheten runt innan jag inser att mina earphones sitter inkopplade i datorn där quizzet pågår! Hade alltså räckt med att jag tog upp handen till örat istället för att kuta runt som en dåre, men nu fick jag lite motion också i alla fall 🙄

Nu får jag lugna nerverna lite med en kopp te och en dusch innan det är sängdags tror jag visst!
 
Fan. Tänkte gå och lägga mig. Den ungdomliga grannen hoppade precis in och, vrålade ”It’s Britney bitch!” och ba har du en drink?
Min spis går att dra ut till en bardisk (yes den som designade mitt kök var ett geni) Well ni kan räkna ut resten ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 305
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp