Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Preciiiiiiis! Så jäkla instavänligtNi fick iallafall en Instagram vänlig bild av det hela
Jag läste bannlyst. Det kan vara jag och min dyslexi som skapat autocorrectOch bananlöst
Edit: Autocorrect ville få det till bannlyst
Jag har målat typ 7 timmar idag. Känns i ryggen. Nu ligger jag i schäslongen med ett glas vin. Ska paketera en tavla som ska postas imorhon. Köpt typ 5476533 meter bubbelplast
Blev inget stall idag, blev panikattacker istället. Och sedan sömn. Och sedan panik igen. Fan.
Men försöker igen till helgen så får vi se om jag tar mig iväg då.
Det är tur att han bor hos fodervärd, annars hade det aldrig fungerat.
Ja, är tyvärr rejält kämpigt just nu. Mått kasst hela kvällen, men försöker hantera det. Ångestdämpande hjälpte iaf lite ikväll, så står nog ut tills imorgon.Usch så hemskt jobbigt du har det
Äh, jag bara sa så, så att jag skulle lägga mig i mera vettig tidJag funderar på att lägga mig vid kl 21 idag bara så att jag kan ligga och läsa länge.
Just det. Jag lever farligt, det ni!
Jag vill typ praoa hos dig så att jag kan få slå in tavlor med bubbelplastJag har målat typ 7 timmar idag. Känns i ryggen. Nu ligger jag i schäslongen med ett glas vin. Ska paketera en tavla som ska postas imorhon. Köpt typ 5476533 meter bubbelplast
Hahah såg du dom som började snacka om att jag plockat bort revben och att min lever ska pressas genom mina revben (som är borttagna så fattar inte hur den ska pressas där.)Är fan lite chockad över hur en del beter sig. Hade hoppats på bättre i den gruppen. Idioter
Hahah såg du dom som började snacka om att jag plockat bort revben och att min lever ska pressas genom mina revben (som är borttagna så fattar inte hur den ska pressas där.)
.... vem försökte jag lura.Jag funderar på att lägga mig vid kl 21 idag bara så att jag kan ligga och läsa länge.
Just det. Jag lever farligt, det ni!
Hur går det med köket?Ett spännande paket kom idag
Selma måste kolla in detVisa bifogad fil 50730
Bild på spisen tack.Fan. Tänkte gå och lägga mig. Den ungdomliga grannen hoppade precis in och, vrålade ”It’s Britney bitch!” och ba har du en drink?
Min spis går att dra ut till en bardisk (yes den som designade mitt kök var ett geni) Well ni kan räkna ut resten