Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ena katten, A, ligger jämte mig och andas högt och slickar sig runt munnen ca tusen gånger per minut. Jag ogillar det ljudet såååå mycket, men han är så söt. Och fluffig. Och snäll. Så jag vill inte knuffa bort honom.

Att be honom sluta andas känns lagom snällt. Så det låter jag också bli.

Nu när jag precis skulle posta så verkar det som att han läste mina tankar för nu la han sig över mina ben istället för precis intill mitt öra :love: Jag ogillar egentligen närhet och kroppskontakt. Men när det kommer till katterna (och djur generellt) är jag väldigt svag :p
 
I natt hade jag sömnparalys. Var vidrigt :meh:
Den där snubben med hatt och hans skuggvänner kom, stod nedanför min säng (har loftsäng - för att slippa sömnparalys) och liksom kikade upp över sängkanten.
Fan oxå, jag vill inte! hann jag tänka innan de lyfte upp något som såg ut som bebisar blandade med fransk bulldog, med spetsiga huvuden a la Mangbetu folket.
De drog med mycket besvär av mitt täcke medan snubben med hatt och hans vänner bankade på sidorna av sängen så den skakade. Sen började bebis fralla varelserna tugga på mina ben.

Kul idé, hjärnan. Jättekul :rage: Vaknade eftersom hela skugg-härket började tokvråla. Är typ helt utmattad nu.
 
Jag vill typ praoa hos dig så att jag kan få slå in tavlor med bubbelplast 😅
//paketinslagningsprinsessan 🙄

Story: när jag var liten hade jag en bok, Klara och paketen, som mamma eller pappa var tvungen att läsa för mig varje kväll. Med inspiration av den boken kan det hända att jag slog in lite random grejer i huset också ock gömde, bara för att jag kunde :p
Slog även in mina gosedjur och gav till mig själv, öppnade paketen, slog in dem igen osv :D

Jag avskyr att slå in paket :meh: Kanske kan du slå in alla födelsedagspresenter och julklappar som jag införskaffar? Det kan vara värt en slant :D
 
Jaha, nu sitter jag här hemma och följer riktlinjerna idag och imorgon. Har lite skumt halsont sedan igår kväll. Ont/röd på ena sidan av tungan, samt lite ont på samma sida i halsen O_o ? Känner mig inte jättesjuk precis, så jag sitter mest här och stressar över att jag inte kan vara på jobbet och reda i det som behövs i stället..... :meh:
 
Dricker mitt morgonte vid datorn.

Nedanför ligger hunden och fiser helt fruktansvärt. Hur kan 3 kg hund ge ifrån sig så mycket gaser?
Jag vill ha sommar NU så jag kan ha fönster och dörrar öppna.
 
Idag har jag ont i hela vänster lår framsida ”i fettet”, det hade jag igår också. Klämt ner mig i ett par Bubblisar (typ kompression) och det lättade lite. Ska se om jag kan promenera om ett par timmar. Ibland hjälper det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 305
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp