R
Raderad medlem 68338
Bild på spisen tack.
Spisen ser typ normal ut men är utdragbar med en extra ekskiva ovanpå. Jag kan göra en liten bardisk-film typ på insta imorn! Det är mkt genialiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild på spisen tack.
Står stilla nu med renoveringen. Golvet i köket har vi fått på plats. Men det är så mkt mer kvarHur går det med köket?
Jag vill typ praoa hos dig så att jag kan få slå in tavlor med bubbelplast
//paketinslagningsprinsessan
Story: när jag var liten hade jag en bok, Klara och paketen, som mamma eller pappa var tvungen att läsa för mig varje kväll. Med inspiration av den boken kan det hända att jag slog in lite random grejer i huset också ock gömde, bara för att jag kunde
Slog även in mina gosedjur och gav till mig själv, öppnade paketen, slog in dem igen osv
Bubblisar är guld värda!Idag har jag ont i hela vänster lår framsida ”i fettet”, det hade jag igår också. Klämt ner mig i ett par Bubblisar (typ kompression) och det lättade lite. Ska se om jag kan promenera om ett par timmar. Ibland hjälper det.
Dricker mitt morgonte vid datorn.
Nedanför ligger hunden och fiser helt fruktansvärt. Hur kan 3 kg hund ge ifrån sig så mycket gaser?
Jag vill ha sommar NU så jag kan ha fönster och dörrar öppna.
Har precis läst HELA FUP:en i Wilma Andersson-fallet. Kommer inte kunna tänka på annat på en månad nu. Så hemskt.
Jag tror lilltoffeln behöver byta foder, han verkar ju ändå inte tycka att det är särskilt mumsigt. Men visst sjutton vore det skönt med sommar oavsett!