Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir ju alltid knöligt och fult :rofl: Nu slog bokhandeln in presenten jag köpte häromdagen så nästa grej blir nog i november med mammas födelsedags samt fars dag :D
Så länge paketet är en kub/rätblock av något slag så tycker jag inte att det blir knöligt. Men jag gillar ju att pyssla och ser det lite som ett pyssel :D

Annan story: när min kusin var liten hade mamma köpt en ler-grej till henne för att göra fotavtryck och handavtryck. Affären där mamma köpte den slog in paketet och jag blev VANSINNIG. Hade världens raseriutbrott och tvingade mamma att ta bort inslagningen så att jag fick slå in paketet själv med "mitt" papper och inte det fula pappret affären slått in paketet i :rofl: :angel:
(Detta var ca 9 år sen, idag hade jag inte reagerat riktigt så men mamma och pappa har ju å andra sidan lärt sig att jag ska slå in paketen själv ;))
 
Här är en till som absolut avskyr att slå in paket. Oftast lägger jag typ prylen i mitten och knyter ihop det som en säck sådär ni vet. Lite krulliga snören och glitter på det och - TADAA! :D

Fast här i UK är det faktiskt nästan vanligast med presentpåsar, det är trevligt. Dyrt, men trevligt.
 
Nej, det är en av personerna som reagerat som är G. I vanliga fall med en leaktion står det ju typ "X reagerade med Y på ditt inlägg i tråden Z" och så är det en bild på X. Det som @Aliisa's bild säger är samma sak bara att reaktionerna är ihopslagna och bara en profilbild visas. Hur vilken bild som visas väljs har jag dock ingen aning om (har själv ihopslagnings-funktionen avstängd pga störde mig på den) :)
Nej det tror jag inte. Iaf när jag fått så har ingen haft grön profilbild och börjat på G. Så tänker att det mer har att göra med det specifika inlägget som av någon anledning är ett grönt G :confused:
 
Inlagd nu, men inte på min vanliga avdelning. Spännande. Har eget rum för första gången någonsin. Annars brukar man sova fyra i samma rum.
De frågade mig även om vilket pronomen jag använder, även det nytt för mig. Men så bra.

Hoppas på att få stanna här och slippa min vanliga avdelning.
 
Angående att slå in paket så kan det vara lite kul men grejen är att det ytterst sällan är det för man står där sen ändå i sista minuten och upptäcker att pappret inte räcker eller tejpen nyss tog slut.
 
Vill gå ut men är så himla trött på att bli regnad på. Avvaktar en stund till, himlen är kolsvart. 🙄
Vilken skillnad det kan vara. Här skiner solen med klarblå himmel för fulla muggar. 😅
image.webp
 
Så länge paketet är en kub/rätblock av något slag så tycker jag inte att det blir knöligt. Men jag gillar ju att pyssla och ser det lite som ett pyssel :D

Annan story: när min kusin var liten hade mamma köpt en ler-grej till henne för att göra fotavtryck och handavtryck. Affären där mamma köpte den slog in paketet och jag blev VANSINNIG. Hade världens raseriutbrott och tvingade mamma att ta bort inslagningen så att jag fick slå in paketet själv med "mitt" papper och inte det fula pappret affären slått in paketet i :rofl: :angel:
(Detta var ca 9 år sen, idag hade jag inte reagerat riktigt så men mamma och pappa har ju å andra sidan lärt sig att jag ska slå in paketen själv ;))

Jag är nog bara inte så välutvecklad när det gäller finmotoriken :p Har aldrig tyckt om att pyssla heller :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 309
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp