Märkligt! Det har jag inte märktMen ingen av de som reagerat har ett G som profilbild? Det var samma bild förra gången den slog ihop aviseringarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt! Det har jag inte märktMen ingen av de som reagerat har ett G som profilbild? Det var samma bild förra gången den slog ihop aviseringarna
Aha, då har jag faktiskt ingen aning. @Gunnar kanske kan svara på det?Men ingen av de som reagerat har ett G som profilbild? Det var samma bild förra gången den slog ihop aviseringarna
Så länge paketet är en kub/rätblock av något slag så tycker jag inte att det blir knöligt. Men jag gillar ju att pyssla och ser det lite som ett pysselDet blir ju alltid knöligt och fult Nu slog bokhandeln in presenten jag köpte häromdagen så nästa grej blir nog i november med mammas födelsedags samt fars dag
Nej det tror jag inte. Iaf när jag fått så har ingen haft grön profilbild och börjat på G. Så tänker att det mer har att göra med det specifika inlägget som av någon anledning är ett grönt GNej, det är en av personerna som reagerat som är G. I vanliga fall med en leaktion står det ju typ "X reagerade med Y på ditt inlägg i tråden Z" och så är det en bild på X. Det som @Aliisa's bild säger är samma sak bara att reaktionerna är ihopslagna och bara en profilbild visas. Hur vilken bild som visas väljs har jag dock ingen aning om (har själv ihopslagnings-funktionen avstängd pga störde mig på den)
Här med för en liten stund sedan. Värre aprilväder på flera år detta. Dessutom försenat.Nu är det regn och snö. Jag vill ha lite sol tack!
Pronomen?Inlagd nu, men inte på min vanliga avdelning. Spännande. Har eget rum för första gången någonsin. Annars brukar man sova fyra i samma rum.
De frågade mig även om vilket pronomen jag använder, även det nytt för mig. Men så bra.
Hoppas på att få stanna här och slippa min vanliga avdelning.
Om jag vill kallas hon, hen, han osv.Pronomen?
Ah ok! Jag tänkte mer jag, mig och viOm jag vill kallas hon, hen, han osv.
Vilken skillnad det kan vara. Här skiner solen med klarblå himmel för fulla muggar.Vill gå ut men är så himla trött på att bli regnad på. Avvaktar en stund till, himlen är kolsvart.
Fusk!Vilken skillnad det kan vara. Här skiner solen med klarblå himmel för fulla muggar.
Visa bifogad fil 50781
Sorry~Fusk!
Så länge paketet är en kub/rätblock av något slag så tycker jag inte att det blir knöligt. Men jag gillar ju att pyssla och ser det lite som ett pyssel
Annan story: när min kusin var liten hade mamma köpt en ler-grej till henne för att göra fotavtryck och handavtryck. Affären där mamma köpte den slog in paketet och jag blev VANSINNIG. Hade världens raseriutbrott och tvingade mamma att ta bort inslagningen så att jag fick slå in paketet själv med "mitt" papper och inte det fula pappret affären slått in paketet i
(Detta var ca 9 år sen, idag hade jag inte reagerat riktigt så men mamma och pappa har ju å andra sidan lärt sig att jag ska slå in paketen själv )