Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon övertalade mig att inte klippa gräsmattan iom sjuk när han var i DK en v. Nu sen han kom hem har det regnat/snöat/etc och man har inte kunnat klippa. Det har dessutom växt av helsike.
Börjar tro att vi kommer få göra som pappa gjort några gånger då vi varit och seglat hela sommaren: hugga ner skiten med lie. :laugh:
Sambon får skylla sig själv, varsågod och klipp :devil::angel:
 
Ute med hundarna, varit ute ca 1,5 timme. Nu har jag skoskav och minst 40 minuter hem, en del klätter i skogen innan riktig väg också :crazy:
 
Firrarna får lyxmat
20200514_164047.webp
 
Igår somnade jag framför tv:n typ vid 19. Kan ha varit kl 18 eller 20 också, minns inte så noga :angel: Vaknade vid midnatt O_o och skyndade mig att lägga mig så jag inte skulle hinna piggna till. Så i morse när jag skulle äta frukost hittade jag en Trocadero i kylen. Partyyyyy!!!🥳
Hittade även ett piller i sängen :cautious: de trillar ur dosetten ibland när jag ska ta en dos. Kunde identifiera pillret iallafall.
Just nu är jag sömnig och kollar på Sister Wives.

😴
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 461
· Visningar
40 925
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 309
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp