Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Levande foder
Nä! Både Badhotellet och Hela England Bakar ju !Dåligt på dumburken i kväll
Blir inte kläderna oljiga av rödcederoljan?Har gått igenom "klädgarderoben" - alltså de täta plastlådor som jag har mina kläder i (skakat ur kläderna, vikt ihop, torkat ur lite bös som hamnat på botten, sprayat ny rödcederolja på rödcedern som ligger däri). Rensade ut ett par plagg med hål efter kattklor som jag tänkt plocka bort länge, till textilåtervinningen. Beställt ny rödcederolja - den tog slut nu. Nu ska jag tvätta av ansiktet och sova, hoppas jag.
Barnet vill alltså flytta hem till "Skål!"... eller är det ett annat barn som kallar dig för det?
Känner mig gammal. Fick precis veta att en som jag klättrat med några gånger är 7 år yngre än mig. Jag fattade att han var yngre, men tänkte att han kanske var 2-3 år yngre, inte mer
Här har jag inte hört någon flapp flapp,men flera/eller ett flygplan under några timmar. Kanske övning?@dobbis Varit en jäkla massa helikopteroväsen hela kvällen!!!