Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska inte plugga i sommar, absolut inte. Men om jag vore i bättre form så hade det fasen varit värt det, bara för att kunna sätta upp den här kursen på mitt CV! Awesome! (Fokus för kursen ska vara kritiskt tänkande, så den verkar inte så dystopisk som titeln antyder. Men ändå!)
Visa bifogad fil 50802
HahahaJag tankte pa dig, @tanten nar jag fick den har idag. Hur man tranar vissa saker, vilka metoder man anvander och vilka expectations man kan ha, beror till vissa del pa vilken ras man har.
Visa bifogad fil 50825
Blir inte kläderna oljiga av rödcederoljan?
Jag använder också rödceder+olja men inte direkt mot textil. För några månader sen samlade jag ihop alla träbitar, som jag inte ens packat upp … la dem i en skål och ringlade oljan över dem. Nu kanske de dragit åt sig oljan tillräckligt för att jag ska våga använda dem utan att de orsakar oljefläckar.
Träbitarna jag hade var nog minst tio år gamla och väldigt torra, tänkte spraya men spraypumpen hade fastnat så fick hälla direkt från flaskan. Tänkte att de kommer suga åt sig oljan och det verkar de ha gjort.Och jag skulle aldrig ringla rödcederolja över träet - det blir väldigt lätt väldigt mycket olja då. Rödcederolja är ju väldigt flyktig och rinnig, det behövs verkligen inte mycket. Jag har en liten sprayflaska - jag sprayar ett sprut på bitarna när doften avtagit. Jag behöver inte göra det ofta. .
Träbitarna jag hade var nog minst tio år gamla och väldigt torra, tänkte spraya men spraypumpen hade fastnat så fick hälla direkt från flaskan. Tänkte att de kommer suga åt sig oljan och det verkar de ha gjort.
Hade föredragit att spraya förstås.