Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag: Förstår inte vad som är så spännande med guldbron
Sambon: Vilken bro?
Jag: ..........
Sambon: .........
Jag: .........
Sambon: .........
Jag: .........
Sambon: Va? Vad?
Jag: Bron?!? Guldbron?!?
Sambon: Vilken då? Vart finns den?
Jag: I SLUSSEN DEN NYA JÄVLA BRON
Sambon: Jaha.. va? Jaha vad är det med den då är den i äkta guld?

😑

Har stirrat på honom tyst i 20 min.

100% euro dollar säker på att det hade låtit likadant här hemma om jag nämnde den där bron för maken. Jag har en viss förmåga att snappa upp alla möjliga nyheter och han har inte en blekaste aning vad jag pratar om 😅
 
Alla djur fick mat, tror inte jag glömde nån. Äldsta dottern är skickad till skolan med bussen och yngsta dottern sitter i soffan under en filt och äter frukost nr 2 :p Vi bestämde att vi ska ta med ägg, smörgås och varm choklad till skogen sen och äta lunch ute idag. Det ska klarna upp och bli sol sen. Jag ska jobba lite under förmiddagen först bara.
 
Sitter på kontoret och är snart bländad av solen men jag vill inte flytta in i skrubben tills solen har flyttat på sig. Jag är ensam på kontoret för det är bara jag på företaget som jobbar här. Jag sitter här för att plugga. Exet är hemma pga arbetsbrist. Min hjärna är totalt mos men jag behöver få iväg en uppgift till jurudiken.
 
Jobbar hemifrån, funkar sådär då jag inte har några skärmar och brukar jobba med tre stycken.. 😐 sitter även sådär i soffan så är inte så produktiv!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 012
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 896
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp