@kolblakkur
Vad sorligt. Kram!
Vad sorligt. Kram!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt apotek har bakom diskEn sån spruta man har flytande medicin i, på kanske 30 ml. Och jag behöver en!
BeklagarMin pappa dog idag.
Kan inte fatta det.
FörståeligtÄr ju inte så hemskt men vill ju ha det regnbågsfärgat
Beklagar din förlust!Min pappa dog idag.
Kan inte fatta det.
Har stirrat på honom tyst i 20 min.
Ja gud ja. Har en kompis som brukar grymta om den blåa färgen för att den aldrig släpper helt har använt maria nilas azure och directions turkosa. De sitter braFörståeligt
Jag tröttnade själv på att det rosa blev daskigt så fort Tycker du att blått håller i längre?
Fast det där lät snyggt också med blått och vitt alltså.
"Utifall du missat det också"Var tvungen att lägga till: ”Det har kommit ett nytt virus också..”
"Utifall du missat det också"
Jag är sugen på typ pastell blått, men orkar inte blondera mitt hår - det tar sån tiiidJa gud ja. Har en kompis som brukar grymta om den blåa färgen för att den aldrig släpper helt har använt maria nilas azure och directions turkosa. De sitter bra
Ja och det sliter.. har mitt silverfärgat sen en tid tillbaka så det är lätt att slänga i pasteller dåJag är sugen på typ pastell blått, men orkar inte blondera mitt hår - det tar sån tiiid
Var tvungen att lägga till: ”Det har kommit ett nytt virus också..”
Ett av de viktigaste frågorna i denna Corona spridning
Han ba ”näääää...? Har inte sett ngt om det i media”.
Skicka ut honom med hundenHaha med tanke på att han kom hemsläpandes idag med hela sin arbetsplats och dataskärm och monterade upp på köksbordet så var han högst medveten. Vet inte hur han ska kunna jobba hemma 2 veckor och gymmet dessutom är stängt Tror jag kommer ha en 100 kilos man spattig som en 5-åring här hemma en tid framöver.
Men skönt, då kan han ju städa bort allt sin energi då