Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
”... jag har en kompis som heter Göte som undrar...🙄

D6A23E01-9DA6-46BB-922A-841903F6C0E1.webp
 
Han ba ”näääää...? Har inte sett ngt om det i media”.

:rofl:

Haha med tanke på att han kom hemsläpandes idag med hela sin arbetsplats och dataskärm och monterade upp på köksbordet så var han högst medveten. Vet inte hur han ska kunna jobba hemma 2 veckor och gymmet dessutom är stängt 😅 Tror jag kommer ha en 100 kilos man spattig som en 5-åring här hemma en tid framöver.

Men skönt, då kan han ju städa bort allt sin energi då 😉
 
Haha med tanke på att han kom hemsläpandes idag med hela sin arbetsplats och dataskärm och monterade upp på köksbordet så var han högst medveten. Vet inte hur han ska kunna jobba hemma 2 veckor och gymmet dessutom är stängt 😅 Tror jag kommer ha en 100 kilos man spattig som en 5-åring här hemma en tid framöver.

Men skönt, då kan han ju städa bort allt sin energi då 😉
Skicka ut honom med hunden :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 017
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 901
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp