Min pappa dog idag.
Kan inte fatta det.
Åh Beklagar förlusten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min pappa dog idag.
Kan inte fatta det.
Snart blir det hem och laga en god pasta och krypa ner i soffan med hunden.
Beklagar sorgenMin pappa dog idag.
Kan inte fatta det.
Min pappa dog idag.
Kan inte fatta det.
Beklagar sorgenMin pappa dog idag.
Kan inte fatta det.
Jag chillar någon dag till sen ska jag handla lite aktier.Är det nu man ska köpa aktier
Tack så mycket allihopa. Han blev bara 64. Hann bara få två år av sin pension. Kan inte sluta gråta.
Jag använde en ko borste på min gammelman när han fällde hårPrecis! Den kommer nog vara effektiv på lurvponnys
Jag har bara ingen aning om vad för aktierJag chillar någon dag till sen ska jag handla lite aktier.
Hur är det med SJ och hotellbokningar i Sverige?Om Corona fortsätter så förlänger dom säkert gratis ombokning. Jag skulle avvakta!
För såna tillfällen?
Fick just hem sista färgförpackningen så ikväll ska jag pigga upp håret! Det blir hot purple, capri blue och och Uv emerald green slingor undertill. Lite kul ska man väl ha såhär inför Londonresan!
Påminner mig om att jag borde färga mitt igen. Just nu är det bara lite blått och resten vit/grått. Hade ju regnbågsfärgat till o börja med men den rosa försvinner så fort Men fint är det så borde färga om.Fick just hem sista färgförpackningen så ikväll ska jag pigga upp håret! Det blir hot purple, capri blue och och Uv emerald green slingor undertill. Lite kul ska man väl ha såhär inför Londonresan!
Do it! Vi kan bli rengnbågsfärgpåTorsdagbuddies?Påminner mig om att jag borde färga mitt igen. Just nu är det bara lite blått och resten vit/grått. Hade ju regnbågsfärgat till o börja med men den rosa försvinner så fort Men fint är det så borde färga om.
Jag är ju student och jobbar i grisstall, behöver inte dämpa migDo it! Vi kan bli rengnbågsfärgpåTorsdagbuddies?
Jag får ju dämpa mig och kör bara färg på underhåret så att jag kan vara lite inkognito på jobbet, men ändå!
BeklagarMin pappa dog idag.
Kan inte fatta det.