Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag: Förstår inte vad som är så spännande med guldbron
Sambon: Vilken bro?
Jag: ..........
Sambon: .........
Jag: .........
Sambon: .........
Jag: .........
Sambon: Va? Vad?
Jag: Bron?!? Guldbron?!?
Sambon: Vilken då? Vart finns den?
Jag: I SLUSSEN DEN NYA JÄVLA BRON
Sambon: Jaha.. va? Jaha vad är det med den då är den i äkta guld?

😑

Har stirrat på honom tyst i 20 min.
 
Ville inte lämna hankatten ensam det första jag gjorde då han fortfarande var lite lätt vinglig av sövningen när han kom hem ❤ (mamma hade åkt med honom och sin katt) så hästen fick vilodag i skitvädret men lika nöjd ändå med lite byte av bädden och gott hö ❤. Har hållit ett lugnt tempo idag (vilket känns hur bra som helst) och avslutar dagen med ett skönt bad 😍.
 
"Hon svarar inte... bäst vi skickar några meddelanden till!"
jJBNUHH.jpg

jEK6QXh.jpg

jEK6QXh.jpg

CDhmOqW.jpg

För det här hjälpte ju jättemycket... eller inte :meh:
Om det så behövs, skicka 30 meddelanden. Men för guds skull, åtminstone skriv något i så fall!
 
Ser inte fram emot jobbmötet imorgon. Vi har en mindre kris kring bemanningen just nu och jag är nervös över att chefen ska vilja dumpa hela problemlösningsansvaret på oss. Med lite tur så har hon och högre chefer redan greppat att vi inte kan trolla med knäna men jag vet inte riktigt om jag tror på den teorin.
 
Jag: Förstår inte vad som är så spännande med guldbron
Sambon: Vilken bro?
Jag: ..........
Sambon: .........
Jag: .........
Sambon: .........
Jag: .........
Sambon: Va? Vad?
Jag: Bron?!? Guldbron?!?
Sambon: Vilken då? Vart finns den?
Jag: I SLUSSEN DEN NYA JÄVLA BRON
Sambon: Jaha.. va? Jaha vad är det med den då är den i äkta guld?

😑

Har stirrat på honom tyst i 20 min.
Jag är i Team Sambo. :D
 
Dottern skulle ha tävlat i SM i helgen men vi avbokade hela resan ikväll, långt att åka och stor risk för att det blir inställt tätt inpå så vi lägger energin här hemma. Universitet väljer att spela in föreläsningar men seminarier ska fortsätta, jag som hade sett fram emot webb seminarier istället 😇
Så kom mejlet att SM är inställt, även den mer lokala tävlingen är inställd efter direktiv från huvudorganisationen. Jag lider med de som skulle arrangera SM, jag vet hur man sliter inför ett sånt arrangemang och så blir det inget alls av det. Massor av jobb och inga inkomster överhuvudtaget. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 017
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 901
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp