Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu skrattar jag åt detta. Min humornivå idag alltså 😂🤷🏼‍♀️

C13991D1-8011-4916-B099-4168E7BF8F3F.jpeg
 
Jag ansamlar krafter för att ta nya tag. Dagen har bjudit på kraftig börsnedgång (varför i helsefyr köpte jag aktier för alla våra sparpengar i fredags??? :meh:), rådjur som har ätit ännu fler tulpanblad på kolonilotten, en inställd pedagogisk dag som jag har förberett en presentation till helt i onödan och så nu snö på det. Årtusendets varmaste vinter, men var tusan är våren?

Bjud motstånd, brukar det heta. Så nu ska jag ta mig ett tidigt glas vin och sätta mig och fila på en spännande forskningsansökan, läsa senaste numret av Allt om trädgård, planera hur jag ska gräva upp trädgården i år, krama hundarna och titta på minst två avsnitt av Homeland.
 
Kul att komma hem till detta! Precis vad jag behövde denna vecka. Det blåser typ..

589BDD2C-B2F1-4012-92B8-719804BD93DE.webp


Har även skrivit till spanska grannarna och frågat hur de har de. Den svenska grannen är nog solklar riskgrupp då han är närmare 80 och har haft infarkt :( den spanska grannen är yngre men han är inte heller den friskaste. Hoppas dom får vara friska!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 017
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 901
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp