R
Raderad medlem 68338
Sitter helt ensam på en i övrigt helt tom restaurang. Ser inte en människa ens i periferin som passerar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Blev tvungen att ge mig till Systembolaget i rådande storm.....(och coronasmitta).....Har du bunkrat?
Fasen skulle gjort vin på alla druvor jag hade förra åretNä. Blev tvungen att ge mig till Systembolaget i rådande storm.....(och coronasmitta).....
Flåt men ingen mobil?
Ja, det känns ju sett stort slöseri att göra SAFT när man kan tillverka VIN.......Fasen skulle gjort vin på alla druvor jag hade förra året
Jag gjorde saft och den blev inte ens god
Nu dricker jag faktiskt inte alkohol alls men försökte ta till vara druvornaJa, det känns ju sett stort slöseri att göra SAFT när man kan tillverka VIN.......
Ja, det känns ju sett stort slöseri att göra SAFT när man kan tillverka VIN.......
Fast ärligt. Hemmakört vin.. nja.
Handsprit
ExaktHandsprit
ja alltså föredrar nog det alternativet
Jag tänkte att vinet kunde tjänstgöra som handsprit
Man häller i skvätt t-rödför svagt ju
Tur att den inte tog den vackra grinden!Visa bifogad fil 46818
jaha mer ved jag har ved tills nästa apokalyps snart
Grinsen?Tur att den inte tog den vackra grinden!
Grinden går inte längre att stänga ordentligt dock så frågan är om stolpen har flyttat på sigTur att den inte tog den vackra grinden!
För såna tillfällen?Givetvis inte skulle jag vilja påstå Jag ser ingen anledning till att barn i den åldern behöver mobiltelefon.