Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför är folk så himla högljudda? Det är faktiskt möjligt att diskutera och föra konversationer, utan att skrika. Jag har ont i huvudet nu!

Kom precis på att jag glömde mitt anteckningsblock för informationsträffen jag ska på ikväll. Ahhh, så korkad jag är!! :banghead: Men kan nog hitta ett annat i mitt skåp, det brukar finnas några extra block där. Så jag hoppas att det finns ett idag också :)
 
Skrattat 30 min åt detta

FF684A26-EF54-4E49-80FE-B08C4B589AEF.jpeg

:rofl:

Och yes det är dagens sk nivå 😅🙄
 
Storm vid stallet så det gäller att hålla i hatten!
Försökte ringa dottern hemma men inget svar. Tycker att det är onödigt att hon cyklar till simträningen när det är inställt. Men visst, hon får skylla sig själv som inte är hemma i rätt tid och svarar i telefonen :p
 
Tre av mina kollegor tror på fullaste allvar att covid-19 är en konspiration. Utplanterat av världens ledare. För något om börsen och världsekonomin, och för att Trump ska kunna styra andra länder bättre...
Nä. Hälsa dem att kapitalismen tar alltför mycket stryk av den för att vara konspiration från giriga män som vill att folk ska fortsätta handla och shoppa :D
 
Turbulent dag, vi håller på att ställa om hela verksamheten på bara några dagar. Varslet ligger som en blöt filt över hela kontoret och alla har mörka ringar under ögonen men försöker stötta varandra så gott det går. Snart blir det hem och laga en god pasta och krypa ner i soffan med hunden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 017
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 901
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp