Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om jag ska lyxa till det med hämtat till lunch. Matlådan lockar inte alls, sambons matlåda.
Jaha och idag ska det tydligen blåsa 25 m/s här på eftermiddagen. Igår räddade jag staketet från att ge sig iväg undrar vad jag behöver säkra idag
Igår ville inte mina hästar gå in det blåste för mycket tyckte domJag förbereder mig för byar på 33-34 m/s, som det påstås bli här mellan ca 12 och 15. Mkt bra dag att jobba hemifrån, tågen är delvis inställda redan och jag tog precis en paus för att gå ut och släppa in hästarna i förtid. Trots att de är vana vid lång utevistelse så verkade de helt ok med att gå in nu, stod och tryckte vid grinden.
Det tar redan i så mkt att det var nätt och jämnt att jag kunde gå upprätt för att ta mig ut till höbalarna och hämta in lite tröstmat till hästarna. Men det är mysigt att sitta inne och jobba!
Ingen snö här bortaNu fick regnet för sig att bli snö istället
Tillägg: Oj vad det snöar!
Det kommer! Det verkar väldigt lokalt, nyss snöade det rejäla stora flingor och nu är det lugnare. Men det fastnar inte på marken så det är blött.Ingen snö här borta
Det kommer! Det verkar väldigt lokalt, nyss snöade det rejäla stora flingor och nu är det lugnare. Men det fastnar inte på marken så det är blött.
Sa jag lugnare? Varje sekund jag tittar ut genom fönstret har det hunnit ändra sig i intensiviteten