Alltså nu har min triceps haft tics i två dagar! inte lite heller utan känns som hela armen pulserar/rycker till. Undrar vad det beror på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså nu har min triceps haft tics i två dagar! inte lite heller utan känns som hela armen pulserar/rycker till. Undrar vad det beror på
Tänk om jag måste amputera?! tur det är vänster armen och jag är högerhäntMuterad corona, garanterat Testa att äta lite choklad och se om det går över
Tack varen pratet om guld-bron igår så drömde jag om den inatt!
Jag drömde att den var på plats och att hela Sthlm var fullt av åskådare. Sen kom brandmannen och började rulla ut sina vattenslangar, då började folk undra vad det var frågan om. Men det hände inte så mycket. Sen ställde de upp sig som de planerat och började spruta mot bron, det som kom ut var dock inte vatten. Det var guldfärg! Bron täcktes snabbt av färgen och jag minns bara att jag blev jätteförbannad, den där färgen innehåller säkert miljoner av giftiga partiklar, och majoriteten av det hamnade inte ens på bron utan I VATTNET. Alltså platsen där alla sjödjur lever. Jag tänkte alltså på miljön och sen började jag tänka på att vi svenskar ofta skyller miljöförstörelsen på andra länder och blev ännu argare. I drömmen skrek jag upprört till pappa att han MÅSTE stoppa brandmännen innan hela havet är guldfärgat, men pappa sa bara lugnt att det inte gick. Jag blev ännu argare för han FATTADE JU INTE att miljön stog på spel.
Sen vaknade jag. Tack och lov insåg jag rätt snabbt att allt bara var en dröm!
Bokade precis om min parisweekend pga Corona. Är bitter, men mest tacksam över att det gick. Förlorade enbart 600kr på boendet.
Hur har du bokat? Jag hade inga skydd för av- eller ombokning, men SAS har ändrat så det är gratis att boka om, detta trots att jag bokat med en random resebyrå.Vi har en resa till Gran Canaria bokad i början av maj då maken fyller 40 år. Som det känns just nu åker vi inte och det känns jävligt tråkigt. Kommer antagligen inte få en krona tillbaka, men det får vi leva med.
Hur har du bokat? Jag hade inga skydd för av- eller ombokning, men SAS har ändrat så det är gratis att boka om, detta trots att jag bokat med en random resebyrå.
Om Corona fortsätter så förlänger dom säkert gratis ombokning. Jag skulle avvakta!Ska kolla om det kan gå att boka om mot en mindre kostnad så vi kan åka till hösten istället. Tror inte vi tog något avbokningsskydd. Bokade biljetterna för några månader sen och vi ska åka med Norwegian. Såg att de hade gratis ombokning för de som bokar nu i början av mars, men det gäller ju inte oss.
Har ni betalat med kort kan det finns avbeställning/ombokningsskydd i deras regi.Ska kolla om det kan gå att boka om mot en mindre kostnad så vi kan åka till hösten istället. Tror inte vi tog något avbokningsskydd. Bokade biljetterna för några månader sen och vi ska åka med Norwegian. Såg att de hade gratis ombokning för de som bokar nu i början av mars, men det gäller ju inte oss.
Har ni betalat med kort kan det finns avbeställning/ombokningsskydd i deras regi.
Om Corona fortsätter så förlänger dom säkert gratis ombokning. Jag skulle avvakta!