Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suttit på föreläsningar om SoL, LSS och Socialtjänstens historia och nuvarande verksamhet hela dagen. Kom hem och satte omedelbart på


Ger en bättre förklaring och beskrivning av Socialtjänsten och försörjningsstödets historia än den mesta litteratur som finns. Chockerande att många inte visste vem Cornelis är. när jag nämnde honom under diskussionen efteråt. :crazy: :nailbiting:

Cornelis :heart
 
Du nämnde inte att det låter som en lågrisk att det finns någon så pass äldre i skolan? :angel::p
:rofl:

Vi har faktiskt en gammal gubbe på skolan. Men han är nog mer gammal mentalt än fysiskt, sas :angel:

Nä, alla föräldrar ska tydligen ta ansvar och vara hemma. Samtidigt som all sjukvårdspersonal behövs på jobbet... 🙄
Ja, det tillhör att vara förälder att ta det yttersta ansvaret för sitt/sina barn. Men samtidigt kan inte alla föräldrar bara kan släppa allt de håller på med och åka hem, bara för att barnen får ledigt.
 
Okej att mina vänner har blivit uppsagda och jag har gråtit en skvätt på toaletten och det är lågkonjunktur och coronakris på jobbet så hela verksamheten klappar igen och nu när jag tänkte ta mig tid att få vara lite LEDSEN över det hela så har jag råkat köpa glass med less sugar. LESS SUGAR. Nu är jag sur på riktigt.
Förlåt! Det var less sugar jag skrattade åt
 
Tvättar bil på vägen
D5DCD846-05EF-4011-BF81-57FC5DA7A950.webp
från jobbet.
 
Varit ute på härlig långpromenad med en kamrat och hennes hund idag (mellan regnskurarna) och hittade världens guldställe där den vilda vitlöken redan kommit up en masse. Jag plockade x antal nävar och ska absolut återvända dit inom kort! Så gott!
 
Just nu är jag "en jävla idiot" till syster :rofl:

"Råkade" avslöja min bror med att han inte har en sekund koll på sin läxa, som han några minuter tidigare försäkrat mamma om att han gjort exemplariskt. Hade ett litet snabb-förhör där jag frågade väldigt simpla/grundläggande frågor och han hade inte en susning om någon av dem. Så nu sitter jag och läser läxor med min bror och är således inte en populär syster :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 021
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 910
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 977
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp