Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morgon kaffet ar snart urdruckit och det ar morkt ute igen da vi hade tids-skifte i Sondags. Det ar himla trevligt pa kvallarna att det ar ljust sa sent, men mornarna ar kolsvarta nar jag borjar kora skolbuss igen. Naja, det ar i allafall ljust fore 7 sa det fixar sig snart igen.

Annars ar varen ljuvlig har. Magnolia, rododendron (trad, dock inte buskarna annu) forsythia (som har vaxer vilt i skogar och diken) och azalea blommar overallt, solen ar riktigt varm och skiner fran en molnfri himmel nastan varje dag. :)
Life is good!
 
Nää vad tråkigt! :( Beklagar!
Jag går lite och väntar på samma besked..

Fy så trist :( Det är många verksamheter som har det väldigt tufft just nu. Jag har väntat på det här beskedet en tid nu och kände faktiskt lättnad, till en början. Det är bättre att vi vidtar åtgärder än att fortsätta springa snabbare och hela tiden få höra hur dåligt det går. Men nu fick jag precis veta att avdelningen där en nära vän arbetar läggs ner...
 
Meeen skjut mig 🔫. Glömde att lägga tillbaka utloppsröret från diskmaskinen ner i diskhon efter att frallorna låg på gallret över diskbänken...Såååå givetvis blev frallorna som låg på spisen dränkta av diskvattnet (de mest lyckade hitills, morr!). Rann ju ner lite bakom spisen så var bara att dra fram den och torka; sååå nu är det ju städat bakom spisen med plötsligt, gäller att se det positiva! 😎😆.
 
Borde börja göra i ordning för att hämta barn. Men jag sitter liksom fast.
15839347749225030410975613137505.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 021
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 910
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 977
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp