Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte i nuläget avgöra om jag bara är extremt jetlaggad, bakfull och frusen (för övrigt en oerhört oangenäm kombo) eller om jag håller på att inträda tillståndet ”Corona stadie 1”. Eftersom jag druckit en mkt stadig ström av caprinias dagligen i två veckor litar det dock åt att bakfyllan skördat ytterligare ett offer 🎻⚰️
 
Ska laga mat om en stund
Varit ner med tomlådor och packat undan lite i sovrummet.
Men nu måste jag klura för det finns verkligen inte många hyllor i sovrumsgarderoben så nu vet jag inte hur allt ska få plats.
Är för trött i huvudet för att tänka nu
 
Den ungdomliga grannen svassade precis in i en outfit som passat på en lyxbordell. Vart ska du undrade jag. Nej jag ska ner till tvättstugan blev svaret. (I miniklänning och stilettklackar). Men jaja konstigare saker har ju helt klart hänt

:rofl:
 
Pratar med en kompis som säger att en i hennes område (rätt stort) har varit i Finland och nyss kommit hem, därav är den personen nu mycket farlig att närma sig då hen kan bära på corona. Jag påpekade att hon i så fall inte bör gå ut heller eller åka buss heller, för hon vet aldrig vem som varit utomlands och inte. Hon tycker dock inte att de personerna är "farliga" så länge de ser svenska ut.
Hennes slutsats: det är bara om man ser utländsk ut som man kan ha corona! Mycket bra att veta :up::idea:

Min slutsats: jag är trött på all idiotisk corona-hysteri! :banghead:
 
Pratar med en kompis som säger att en i hennes område (rätt stort) har varit i Finland och nyss kommit hem, därav är den personen nu mycket farlig att närma sig då hen kan bära på corona. Jag påpekade att hon i så fall inte bör gå ut heller eller åka buss heller, för hon vet aldrig vem som varit utomlands och inte. Hon tycker dock inte att de personerna är "farliga" så länge de ser svenska ut.
Hennes slutsats: det är bara om man ser utländsk ut som man kan ha corona! Mycket bra att veta :up::idea:

Min slutsats: jag är trött på all idiotisk corona-hysteri! :banghead:
Lite ironiskt då att de flesta blivit smittade i Italien om jag inte minns fel och de jag vet som rest dit ser väldigt "svenska" ut :laugh:
 
Det var skitigt värre på jobbet idag, helt slut blev jag
Tog en fika på Tinget och anmälde mig till en av deras resor
Väl hemma var det katastrof - Stor vattenläcka i köket, rann ut minst 2000 liter vatten på golvet :crazy:
Får hjälpa morsan att ringa Fbolaget i morgon bitti. Farsan klarar inte av sånt längre pga sin dement.
Vi vet inte än om det har blivit någon skada under golvet eller hos grannen nedanför...
Vi har nu svabbat upp allt vatten. VVS jouren har proppat igen slangen som var läck i
 
Hittade en bild,
Bilden visar alla kläder jag hade kvar efter skilsmässan.
De andra hade förstörts.
1583693046416.webp

Idag har jag bara den gråa kavajen kvar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 917
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 977
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp