Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för något?Tittar på Simons val - att välja döden. Så gripande
Det är helt orimligt när folk typ spelar mobilspel med LJUD PÅ när man åker buss. Jag och en kompis tänkte jobba lite med ett grupparbete. Helt omöjligt i närheten av det ljudet. Jag försökte be personen sänka ljudet men hon förstod inte. Nu har spelen övergått till något YouTube-klipp på oklart språk. Så vi får försöka överleva i 1,5 timme till..
Själv sitter jag (utan sällskap) på en buss där någon målar naglarna just nu.Det är helt orimligt när folk typ spelar mobilspel med LJUD PÅ när man åker buss. Jag och en kompis tänkte jobba lite med ett grupparbete. Helt omöjligt i närheten av det ljudet. Jag försökte be personen sänka ljudet men hon förstod inte. Nu har spelen övergått till något YouTube-klipp på oklart språk. Så vi får försöka överleva i 1,5 timme till..
Jag, som åker buss många timmar, har tänkt att det vore en så bra grej att roa sig med. Men insett att man såklart inte gör det av hänsyn till andra. Helt otroligt hur korkade folk är!Själv sitter jag (utan sällskap) på en buss där någon målar naglarna just nu.
Jag är känslig mot dofter så min näsa blöder!
Jag är vanligtvis väldigt tålig med att folk är folk, men här går ändå min gräns. MÅLA NAGLARNA i kollektivtrafiken, snälla nån liksom!
Verkligen!Jag, som åker buss många timmar, har tänkt att det vore en så bra grej att roa sig med. Men insett att man såklart inte gör det av hänsyn till andra. Helt otroligt hur korkade folk är!
Fy så fult sagt av läraren. Hoppas rektorn tar tag i det direkt och att det inte blir nåt mer av det!Har varit inne och bölat hos rektor för första gången. Fick en stark ångestreaktion då elever i de två fyrorna jag gått ifrån kom fram och berättade att deras lärare sagt att jag inte ville vara i deras klasser längre för att jag inte tyckte om eleverna
Jag tycker inte att man gör så som lärare och kollega. Det gör det ju omöjligt för mig att någonsin ha chans att gå tillbaka till dom två klasserna. Jag sa bara att jag blivit flyttat till andra saker och min tjänst har blivit förändrad, och att det blir så ibland.
Eftersom det är rektor jag känner förtroende för blev det henne jag gick till. Men nu är jag rädd för att det kommer bli osämja mellan mig och kollegorna. Så nu har jag ännu mer ångest. Bajs.
Har varit inne och bölat hos rektor för första gången. Fick en stark ångestreaktion då elever i de två fyrorna jag gått ifrån kom fram och berättade att deras lärare sagt att jag inte ville vara i deras klasser längre för att jag inte tyckte om eleverna
Jag tycker inte att man gör så som lärare och kollega. Det gör det ju omöjligt för mig att någonsin ha chans att gå tillbaka till dom två klasserna. Jag sa bara att jag blivit flyttat till andra saker och min tjänst har blivit förändrad, och att det blir så ibland.
Eftersom det är rektor jag känner förtroende för blev det henne jag gick till. Men nu är jag rädd för att det kommer bli osämja mellan mig och kollegorna. Så nu har jag ännu mer ångest. Bajs.