Har du snott mitt te också? Har visst slut på te...Det var jag som snott kycklingen, den blev god
Sitter nu med en kopp te som efterrätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du snott mitt te också? Har visst slut på te...Det var jag som snott kycklingen, den blev god
Sitter nu med en kopp te som efterrätt.
Ja men precis! Och att personen i hennes område varit i Finland, som typ ligger längre ifrån Italien än sverige, gör det hela bara ännu mer ironisktLite ironiskt då att de flesta blivit smittade i Italien om jag inte minns fel och de jag vet som rest dit ser väldigt "svenska" ut
Ooouuupps!!Har du snott mitt te också? Har visst slut på te...
Då är det kanske dags att du slutar älta skilsmässan.Hittade en bild,
Bilden visar alla kläder jag hade kvar efter skilsmässan.
De andra hade förstörts.
Visa bifogad fil 46652
Idag har jag bara den gråa kavajen kvar.
Vad skulle dom gjort då? Låtit den förfalla?Ja, det är en vinklad kolumn men gud vad arg jag blir när politikerna sedan klagar på hur dyrt det är med försörjningsstöd och bistånd till de mest utsatta i kommunen. https://www.aftonbladet.se/nyheter/...erade-saluhall-pa-ostermalm--for-13-miljarder
Jag ältar inte i den, jag fick bara ett minne från FB och är glad att jag har kommit så långt som jag har gjort.Då är det kanske dags att du slutar älta skilsmässan.
Vad skulle dom gjort då? Låtit den förfalla?
Gå och ät! Om det inte var det så är det sovdags för digHar inte gjort det jag borde men orkar ärligt inte.