Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fryser typ ihjäl. Är bakis. Samt ngt jetlaggad. Dålig kombo 100% euro dollar.
Men det var trevligt att återse lille lägenheten :heart Den var väl omhändertagen av snälla kompisar och grannar. Blommor vattnade och på köksbordet stod en Pol Roger 2012 som "välkommen hem"-överraskning
 
Senast ändrad av en moderator:
Mitt tävlingsbidrag i en påsktävling..... :)
20200308_112325.webp
 
Sitter och väntar på min tur att få lymfmassage. Mamma först in. Jag tänkte egentligen att jag skulle ta en promenad och handla något medan jag väntade - men mitt förnuft sa att vi kan väl ta det lite lugnt.
Behöver verkligen lära mig att man inte måste göragöragöra saker konstant.
Man kan faktiskt sitta ner och läsa dåliga hälsotidningar i en timme och ingen kommer dö. 🙄
 
Kände mig risig igår, vaknade idag och har en rejäl (icke corona) förkylning på g. Seg som sirap och ont i lederna, och eländes elände har något jag måste få in tills i morgon när det är föreläsningar + måste läsa in socialstyrelsens normer för försörjningsstöd, Föräldrabalken, internationella rättslinjer enligt Skatteverket och familjerätt och vårdnad i Eritrea, Somalia och Syrien.

Ja också diska och städa. Procrastination thy name is me.
 
Har ätit Lohilo glass brownie. Det är den andra smaken jag provar, tycker de är rätt smaklösa men det beror väl på att det är så lite socker i. Om jag äter några i veckan kanske jag blir van vid smaken. :idea::angel:
 
Är halvvägs genom mina söndagsbestyr. Har plockat in ungefär hälften av tvätten i garderoben, läst ikapp alla bloggar, lagat två rätter att ha i matlåda till veckan och druckit kaffe. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätter pysslet med att få in resten av tvätten och förbereda allt inför nästkommande hektiska vecka!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 917
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 977
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp