Längtar efter min matlåda! Gjorde sjukt god kycklinggryta igår med klyftpotatis till På lunchrasten blir det ridning. Tar den andra islandshästen som handhäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken skillnad det blev! Blir jättenyfiken, vad är det för hårprodukt du använder? Har också massa flyaways som stör migJag var tvungen att ta en bild före och efter jag applicerade en produkt på mitt hår. Jag har inte kunnat ha håret uppsatt i en stram hästsvans tidigare då det spretar som fan. Skillnaden är löjligt stor jag hoppas att min hudton är mer lik första bilden dock
Visa bifogad fil 46452
Hairfeel, såg en annons på FB och tänkte prova. Fungerar lika bra som i deras reklamVilken skillnad det blev! Blir jättenyfiken, vad är det för hårprodukt du använder? Har också massa flyaways som stör mig
Själv sitter jag (utan sällskap) på en buss där någon målar naglarna just nu.
Jag är känslig mot dofter så min näsa blöder!
Jag är vanligtvis väldigt tålig med att folk är folk, men här går ändå min gräns. MÅLA NAGLARNA i kollektivtrafiken, snälla nån liksom!
Du använder rätt många förkortningar.Väntar på besked om den intagne ska bli inlagd eller inte. Jag är lite ambivalent
Nåja, det tycks inte bli övertid imorgon (troligen pga att PA är griniga på mig) så ikväll ska jag äta chips med dip och dricka Pucko
Du använder rätt många förkortningar.
Jag har inte en susning om vad du menar så vissa inlägg blir komplett obegripliga.